Rykte: co-op i Uncharted 3

Robot
Rykte: co-op i Uncharted 3

Enligt GameStop i USA kommer Uncharted 3 stödja co-op i spelets kampanjläge.

#uncharted-3-drakes-deception


Medlem
Rykte: co-op i Uncharted 3

Ja det skulle vara perfekt, man har ju ändå med sig bruden och gubben jämt så dom behöver inte ens designa om spelet utan kan fortsätta köra med samma (fungerande) koncept?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Låter underbart, Men nackdelen är väl att spelet går väl löjligt fort att klara av då.
Hoppas på ett långt storymode också då.

Medlem

Co-op är alltid en positiv grej, nu blir Uncharted ännu roligare


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hade varit underbart om man kunde spela igenom spelet med sina nära och kära. Spelat Uncharted 1 och 2 som en tok sedan de visade Uncharted 3 teaser trailern.

Inaktiv

Har beställt Uncharted 1-2, blev under 400kr för båda och ska köpa Co-op dlc för 2an nu när det är rea på all Uncharted 2 DLC. Kommer nog skaffa 3an senare då det fallit i pris, har tyvärr inga kompisar som lirar på sina PS3'or längre.

Medlem

Vore toppen!

Inte för att Resistance har någon med Uncharted att göra, men... Första Resistance hade det absolut bästa co-op som jag någonsin spelat. Tänk dig singleplayer, fast med splitscreen. Så enkelt och bra är det, och något i den stilen för Uncharted 3 vore "spot on" tycker jag!

Btw, R2's co-op sög.

Medlem

Nej! Jag vill inte ha co-op i enspelarläget i Uncharted... Det ska vara en engagerande Matiné!

Sättet de använde co-op i tvåan funkade jättebra, gör så den här gången med.

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Vore toppen!

Inte för att Resistance har någon med Uncharted att göra, men... Första Resistance hade det absolut bästa co-op som jag någonsin spelat. Tänk dig singleplayer, fast med splitscreen. Så enkelt och bra är det, och något i den stilen för Uncharted 3 vore "spot on" tycker jag!

Btw, R2's co-op sög.

Precis som hela Halo serien, fungerar perfekt


signatur

Game long and prosper

Avstängd

Hoppas hoppas hoppas!

Inaktiv

Hoppas det stämmer

Medlem
Medlem

Hoppas de gör det långt då, iom. att det är exklusivt till ps3 så kan dom ju putta in en hel del material på dom skivorna! 50GB är max per lager va? Sen finns det ju double-layer, finns säkert något mer extremt men det får någon annan tillägga isf.

1
Skriv svar