Nordkorea invaderar USA

Robot
Medlem
Nordkorea invaderar USA

*vaknar, går in på FZ, ser att NordKorea invaderar usa* >.>
Nu tycker jag att ni ska tänka igenom titlarna på era nyheter när läget är så spännt mellan NordKorea och resten av världen :S

Medlem

Jo, för FZ brukar ju rapportera världsnyheter

Medlem
Skrivet av mrpeters:

*vaknar, går in på FZ, ser att NordKorea invaderar usa* >.>
Nu tycker jag att ni ska tänka igenom titlarna på era nyheter när läget är så spännt mellan NordKorea och resten av världen :S

Det var det dummaste jag hört. Varför ska FZ bry sig om det och även om de skulle ta in en sådan parameter varför skulle den i så fall appliceras nu och inte gällande alla andra krigsspel där USA invaderar valfritt mellanösternland.

Medlem

Jävligt bra trailer!


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem
Skrivet av Carrrl:
Skrivet av mrpeters:

*vaknar, går in på FZ, ser att NordKorea invaderar usa* >.>
Nu tycker jag att ni ska tänka igenom titlarna på era nyheter när läget är så spännt mellan NordKorea och resten av världen :S

Det var det dummaste jag hört. Varför ska FZ bry sig om det och även om de skulle ta in en sådan parameter varför skulle den i så fall appliceras nu och inte gällande alla andra krigsspel där USA invaderar valfritt mellanösternland.

För att dör USA så försvinner större delen av spelmarknaden

Men det kommer nog bara hända om Valve inte hämntar sin heliga graal från käallaren..

Medlem
Skrivet av mrpeters:

*vaknar, går in på FZ, ser att NordKorea invaderar usa* >.>
Nu tycker jag att ni ska tänka igenom titlarna på era nyheter när läget är så spännt mellan NordKorea och resten av världen :S

Ingen som fattar han killen skämtar?

Trailern säger förövrigt ingenting. Dock, jävligt kul att man fått in färska biler på Kim Jong-un!

Medlem

Jag älskar spel där man kämpar i en moståndsrörelse...men TJENA! Som om ett skitland som Nord Korea skulle kunna ockupera Usa xD!!! Dom har ju för fan inte ens ström i hela sin huvudstad + hungersnöd, typ 50 år gammal krigsutrustning m.m


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag älskar spel där man kämpar i en moståndsrörelse...men TJENA! Som om ett skitland som Nord Korea skulle kunna ockupera Usa xD!!! Dom har ju för fan inte ens ström i hela sin huvudstad + hungersnöd, typ 50 år gammal krigsutrustning m.m

Hmm.. fantasi? Alla spel behöver inte vara verklighetsbaserade.

Skulle vara rätt grymt om Sverige någonsin kan vara huvudlandet i ett spel som man är och krigar mot något land.

Medlem
Skrivet av Preath:
Skrivet av Javas:

Jag älskar spel där man kämpar i en moståndsrörelse...men TJENA! Som om ett skitland som Nord Korea skulle kunna ockupera Usa xD!!! Dom har ju för fan inte ens ström i hela sin huvudstad + hungersnöd, typ 50 år gammal krigsutrustning m.m

Hmm.. fantasi? Alla spel behöver inte vara verklighetsbaserade.

Skulle vara rätt grymt om Sverige någonsin kan vara huvudlandet i ett spel som man är och krigar mot något land.

Alltså om man läser hela backstoryn så blir det mer troligt.

Då har nordkorea förenats med syd och blivit ett enat korea som sen tagit över japan mm för att sedan invadera USA, så det gör storyn mycket mer trolig.

Men i övrigt e jag taggad på detta spel, skall bli intressant å se hur singleplayer läget är. Desutom så kan nog MP erbjuda något extra eftersom det är KAOS som står bakom det(utvecklarna av bf1942 modden Desert Combat) så jag ärt minst sagt nyfiken.

Medlem
Skrivet av Xtars:
Skrivet av Preath:
Skrivet av Javas:

Jag älskar spel där man kämpar i en moståndsrörelse...men TJENA! Som om ett skitland som Nord Korea skulle kunna ockupera Usa xD!!! Dom har ju för fan inte ens ström i hela sin huvudstad + hungersnöd, typ 50 år gammal krigsutrustning m.m

Hmm.. fantasi? Alla spel behöver inte vara verklighetsbaserade.

Skulle vara rätt grymt om Sverige någonsin kan vara huvudlandet i ett spel som man är och krigar mot något land.

Alltså om man läser hela backstoryn så blir det mer troligt.

Då har nordkorea förenats med syd och blivit ett enat korea som sen tagit över japan mm för att sedan invadera USA, så det gör storyn mycket mer trolig.

Men i övrigt e jag taggad på detta spel, skall bli intressant å se hur singleplayer läget är. Desutom så kan nog MP erbjuda något extra eftersom det är KAOS som står bakom det(utvecklarna av bf1942 modden Desert Combat) så jag ärt minst sagt nyfiken.

men backstoryn känns ej trolig bara det inte blir Frontlines: Fuel of War igen gillade sp men sen var det trist.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Propagandaspel typ... Behöver ju bara kolla på nannet


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

såg najs ut!

1
Skriv svar