utan å,æ och ø

Medlem
utan å,æ och ø

Tusan då. Jag som inte skulle skriva något inlægg från semestern, och ændå sitter jag hær nu framfør en dator. Ni får ursækta stavningen men det hær tangentbordet verkar vara europeiskt men definitivt inte svenskt.

Jag vet från mail-rapporter hemifrån att ni sitter i snø och kyla, dærfør ær det extra skønt att sprattla med tårna i sanden hær nere i den 30-gradiga værmen

Vattnet ær precis lagom varmt (dvs tio grader varmare æn det någonsin blir i Sverige). Så mycket bad blir det, och snorkling. På Koh Tao dær vi var førsta veckan så gjorde vi några dyk, dessværre utan kamera. Men det var otroligt hæftigt och jag ångrar lite att jag inte tog mitt dyk-certifikat nær vi var dær.

Nu andra veckan på Koh Yao Noi så ær det verkligen paradis-ø før hela slanten. Hotellet ligger lite avsides men miljøn ær helt fantastisk och ska man ha en vecka att koppla av på så ær det hær!

Jag har tyværr haft sønder min lap-top så några bilder blir det inte. Vet inte vad som ær tokigt om den bara lagt av pga værmen eller om den verkligen ær hel-død. Det får vi reda ut nær vi ær hemma.

Nu får ni ha det så bra så hørs vi i ett mer "riktigt" inlægg om några dagar!

// Manuel

#blogg

Medlem
utan å,æ och ø

Blogga mindre, fota mera!

1
Skriv svar