8 miljoner ex av Red Dead Redemption har skeppats

Robot
8 miljoner ex av Red Dead Redemption har skeppats

Utgivaren Take Two kan tacka Rockstars westernepos för ett betydligt bättre år än vad 2009 års mardrömssiffror bjöd på.

#take-two-interactive, #red-dead-redemption, #la-noire, #duke-nukem-forever, #xcom, #bioshock-infinite


8 miljoner ex av Red Dead Redemption har skeppats

Det första och det sistnämnda kommer slå rekord, utan tvekan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vore kul om dem släppte det till PC

Medlem

Härligt o se att det sålt bra! Grymt spel :)!

Medlem

Jupps... de kommer få mina pengar för L.A Noire och Duke Nukem Forever i alla fall


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Jupps... de kommer få mina pengar för L.A Noire och Duke Nukem Forever i alla fall

Tänkte precis säga samma sak. Kan knappt vänta på dom två...speciellt Duke av någon anledning xD


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Rainst0rm:

Vore kul om dem släppte det till PC

Tyvärr ser det ut att finnas en risk att RDR inte kommer till PC alls, med tanke på tiden som gått redan utan annonsering av PC-version.

Trist att jag inte får spela detta hyllade spel som jag antagligen skulle älska.

Medlem

Köpte RDR till krysslådan för en vecka sen. Är helnöjd. Mysigt spel där mycket händer utanför karaktärens relativt utstakade väg, vilket gör att världen känns levande.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

RDR är årets spel enligt mig!

Medlem

Bästa spelet på så otroligt länge, mkt välförtjänt.

KoP
Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Rainst0rm:

Vore kul om dem släppte det till PC

Tyvärr ser det ut att finnas en risk att RDR inte kommer till PC alls, med tanke på tiden som gått redan utan annonsering av PC-version.

Trist att jag inte får spela detta hyllade spel som jag antagligen skulle älska.

Spara ihop till en konsoll. Problem solved.
Idag kan man inte sitta på endast ett format om man vill ta del av den fauna av spel som bjuds.

inK
Medlem

Jag verkar vara ensam om att tycka att RDR var årets mest överskattade spel.
Hur som helst så har jag köpt ett av alla 8.000.000 exemplar.


signatur

Every trophy counts...

Inaktiv
Skrivet av KoP:

Spara ihop till en konsoll. Problem solved. Idag kan man inte sitta på endast ett format om man vill ta del av den fauna av spel som bjuds.

Det finns tillräckligt många bra spel på PC, så man får väl bita i det sura äpplet och inse att man inte kan spela alla spel man velat. Tveksam till att köpa en konsoll bara för ett fåtal spel, men kanske ändrar mig
någon gång.

Inaktiv
Skrivet av inK:

Jag verkar vara ensam om att tycka att RDR var årets mest överskattade spel.

Tror jag inte, det beror på sin personliga smak, och det finns nog en del andra som inte heller gillar RDR. Men ni är väl i minoritet troligen.

Medlem
Skrivet av Rainst0rm:

Vore kul om dem släppte det till PC

Då jag är "invalido" med joystick till shooters så instämmer jag med dig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar