Första trailern på Final Fantasy IV: The Complete Collection

Robot
Första trailern på Final Fantasy IV: The Complete Collection

Square Enix har öppnat den officiella hemsidan och ger oss ny info och färsk trailer från kommande Final Fantasy IV: The Complete Collection. Och, ja, det blir pixelperfekt.

#final-fantasy-iv-the-complete-collection


Medlem
Första trailern på Final Fantasy IV: The Complete Collection

Vackert, men jag förstår ingenting.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Cooking Mama: Hämden på praktikant Fredrik, med förbättrad grafik

Medlem

tillåt mig att rysa röven av mig! men skulle hellre vilja sett en "remake" på FF V

Inaktiv

eine petule håller verkligen inte med ff4 var klart bättre en ff5 nu undrar jag bara om dom kommer göra det svårare eller lättare en orginalet.

Medlem

Rösten låter utomsocknes.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

ganska jättekass reklam men återupprepande och troligtvis hjärntvättande för de svaga. Själv spelade jag 4:an på snes på den gamla tiden och behöver inte skaffa ett psp för att spela om det och har inte spelat uppföljaren pga wii bajs. Men klart att det vore väl trevligt att spela igenom igen någon gång när man inte har så mycket att göra.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Fattar ingenting. Trailern såg iaf kass ut.

*We're holding a baby*
*flying ship*
*Some anime dude*

ehh?

Inaktiv

Square Enix: Look up "Creative Destruction" plx!

Medlem

Jaja, de jobbar sig framåt i FF serien i alla fall. Hoppas de släpper FF 7, 8 och 9 till NDS


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Ganska billig trailer.
Glad att jag inte förstår den.

1
Skriv svar