New Super Mario Bros. + Japan = sex...

Robot
New Super Mario Bros. + Japan = sex...

...miljoner, alltså. New Super Mario Bros. har precis blivit den första DS-titel att sälja över sex miljoner exemplar enbart i Japan.

#nintendo, #new-super-mario-bros, #dragon-quest-ix


Medlem
New Super Mario Bros. + Japan = sex...

Väntade mig något helt annat. haha


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Men ingår inte det spelet när man köper en DS? För i så fall tycker jag det är fel att säga att det spelet har sålt så bra.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Men ingår inte det spelet när man köper en DS? För i så fall tycker jag det är fel att säga att det spelet har sålt så bra.

Nix. Det kom dock ut en bundle pack nu när de var 25 år jubileum med New super mario bros och DSi XL

Medlem

New Super Mario Bros. är riktigt roligt och tycker det borde komma med när man köper ett DS. Som det är nu medföljer inget spel när man köper konsollen.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Första spelet som sålt 6 miljoner till just DS i japan. Hade ju varit märkligt om inte nintendos egna mario var det som sålde bäst till just nintendos egna kontroll

Moderator | Testpilot
Skrivet av Grimmy-:

Första spelet som sålt 6 miljoner till just DS i japan. Hade ju varit märkligt om inte nintendos egna mario var det som sålde bäst till just nintendos egna kontroll

KONTROLL?!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar