Se Drake lattja runt i brinnande villa

Robot
Se Drake lattja runt i brinnande villa

Två styck nya filmklipp från Uncharted 3 pockar på din uppmärksamhet i FZ:s filmarkiv.

#naughty-dog, #uncharted-3-drakes-deception, #sony


Medlem
Se Drake lattja runt i brinnande villa

Well, älskade ettan o tvåan, trean ser inte ut att göra mig besviken heller.

Medlem

fan vad bra det ser ut! längtar!

Medlem

Ser ut som om stackars Nat har fått det betydligt hetare om öronen än i 2:an.

Ser riktigt fram emot detta. Ett givet köp!

Medlem

Jag tycker det känns som att jag sett allt i båda filmerna förut redan. Men man kan ju inte förneka att man blir riktigt peppad. Nej jag tror minsann det blir lite Uncharted 2 nu före middagen!

Medlem

Min första tanke var att en drake lekte runt i en brinnande villa när jag såg titeln


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Uhm. I brinnande huset-klippet så springer han förbi en snubbe i ett av rummen, tar betäckning bakom en kista på samma sida som snubben han sprang förbi. Sedan skjuter han på ett par andra snubbar, velar runt lite och sedan springer han förbi samma snubbe en gång till(?)...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Uhm. I brinnande huset-klippet så springer han förbi en snubbe i ett av rummen, tar betäckning bakom en kista på samma sida som snubben han sprang förbi. Sedan skjuter han på ett par andra snubbar, velar runt lite och sedan springer han förbi samma snubbe en gång till(?)...

Kan vara för att det är hans kompis.. Sully.

Medlem

Ah, ok.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Sjukt vad mycket bättre grafik det var i uppföljaren jämfört med orginalet. Och 3'an ser ut att bli ännu bättre. Som att jämföra första spelen till PS2 med de några år senare släppta spelen. Utvecklarna lär sig optimera och kan därmed klämma in mer effekter i 3d-motorn. Jag hoppas Chloe dyker upp igen.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Var det så som Per Oscarsson dog? :'(


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Var det så som Per Oscarsson dog? :'(

Ja.

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Jag hoppas Chloe dyker upp igen.

Njaa... fast jag hade svårt att gilla henne pga av rösten. Låter lite som Lena Olin fast med ännu grövre stämma. Låter nästan som en transvestit, vilket gör det svårt för mig som man att ta åt sig av hennes kvinnliga fägring så att säga.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:
Skrivet av Eisenhart73:

Jag hoppas Chloe dyker upp igen.

Njaa... fast jag hade svårt att gilla henne pga av rösten. Låter lite som Lena Olin fast med ännu grövre stämma. Låter nästan som en transvestit, vilket gör det svårt för mig som man att ta åt sig av hennes kvinnliga fägring så att säga.

Vaffan! Det är ju Claudia Black som gör Chloe's röst! Hon eger ju!

Är det nån jag stör mig på i Uncharted 1 och 2 så är det Elena. Tråkig moraltant som bara gnäller.

Claudia Black


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av T.Mani:
Skrivet av Eisenhart73:

Jag hoppas Chloe dyker upp igen.

Njaa... fast jag hade svårt att gilla henne pga av rösten. Låter lite som Lena Olin fast med ännu grövre stämma. Låter nästan som en transvestit, vilket gör det svårt för mig som man att ta åt sig av hennes kvinnliga fägring så att säga.

Fast tycker du hennes röst är oattraktiv eller låter som en transvestit kanske du ska ändra din bild på kvinnor..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ser ut att bli ett av de tre bästa spelen i år <3


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar