Humoristisk Star Wars: Force Unleashed 2-rulle

Robot
Humoristisk Star Wars: Force Unleashed 2-rulle

Den är åtminstone bättre än julspecialen, vi lovar!

#star-wars-the-force-unleashed-2-4


Medlem
Humoristisk Star Wars: Force Unleashed 2-rulle

Den var bra... mycket bra. Men den får mig ändå inte att skaffa skitspelet Force Unleashed 2...

Lucas Arts måste få sina arslen ur toaletten och göra ett nytt TIE-Fighter. För i h-vete gör en re-make på TIE-Fighter.

Medlem

Jag undrar mest när det där jäkla Battlefront 3 skall komma!!

AW8
Medlem

Haha, Robot Chicken FTW!

Ett nytt FPS skulle sitta fint. Republic Commando, Jedi Knight, eller ett nytt spel i vilken jävla annan era som helst.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Robot Chicken är alltid bäst. Såg just deras Episode 3 special, riktigt kul.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Haha rolig faktiskt. Men jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med The force unleashed II. Jag hade låga förväntningar på ettan, lillebror fick det och jag spelade igenom det och tyckte det var riktigt skoj, är jag en syndare nu?

Medlem

De borde göra ett nytt Shadows of The Empire eller Rebel Assault

Medlem

Kan de inte bara överge det urvattnade och urmjölkade trötta gamla Star Wars konceptet någon gång och skapa något nytt med LucasArts enorma potential?

Medlem

Jag tyckte att Force Unleashed 2 var bra. De hade förbättrat kontrollerna och Starkillers nya förmågor var trevliga.
Det stora minuset var bara att det var så förbannat kort att de kunde ha släppt det som ett DLC till Force Unleashed och att storyn gick på tomgång. Kändes mest som en transportsträcka till Force Unleashed 3.

1
Skriv svar