Februaris hetaste spel

Robot
Februaris hetaste spel

I gårdagens sammanställning gjorde vi klart för dig vilka spel som är värda att hålla koll på i januari. Idag ger vi oss i kast med februari, som av allt att döma blir hetare än lava.

#bulletstorm, #lego-harry-potter, #brink, #test-drive-unlimited-4, #earthrise, #motocross-madness, #mdk-2


Inaktiv
Februaris hetaste spel

Det finns ju ett, högst två spel att se fram emot i år. Jaja, får väl vara lite afk i år då.

Medlem

Kirbys Epic Yarn är förbokat. Brink kan bli hur bra som helst eller asdåligt.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Inte för att vara sån, men stav fel i Brink beskrivningen
"Det torde göra det här till det smidigaste kontrollsystemet någonsin"

torde?


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem
Skrivet av Master_johan:

Inte för att vara sån, men stav fel i Brink beskrivningen
"Det torde göra det här till det smidigaste kontrollsystemet någonsin"

torde?

Torde är rätt, men din särskrivning på "stav fel" är fel.

Medlem

torde - ibl. tör bör, kan nog, lär, ska, måste

Medlem

LBP2 i Januari... Brink, Bulletstorm, Marvel vs Capcom 3 i Februari... blir väl att försöka låsa in pengarna i skåpet ett tag då.


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

inte så många renodlade PC-spel där tyvärr. Fast MDK2! Visste inte att det skulle komma en remake på det förrän nu, men ser verkligen fram emot det nu! Sjukt roligt och bra spel när det kom.

Medlem

mdk 2 med hd grafik awesome visste inte det och Bulletstorm verkar roligt


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Brink och MDK 2! Sweet!

Medlem

Naild ser ut som ett motorstorm spel är d samma på något sätt? Killzone3 yes har längtat å vid d laget har jag spelat dead space2 ett tag. Hoppas brink blir bra om d går å spela i 3p med så köper jag d nog senare annars så finns d för många fps för mej me spel som KZ3/Bc2 mm måste spela lite annat me å jag som spelar så mycket jag kan pc/ps3/psp. Kommer klara mej gott på Kz3 å Ds2 hela våren Ds2 ska ju ha mp nu tror d suger men man vet ju aldrig vill ju ha alla trophys utan att spela så mycket mp om jag inte gillar d.

Inaktiv

Jag visste inte att BRINK hade fått en officiell släpp datum? När jag kollar runt på alla andra sidor står det bara Q1 2011.

Hur kan ni vara så säkra att det släpps i Februari FZ?

Redaktör
Skrivet av KillenMedStil:

Jag visste inte att BRINK hade fått en officiell släpp datum? När jag kollar runt på alla andra sidor står det bara Q1 2011.

Hur kan ni vara så säkra att det släpps i Februari FZ?

Vi är aldrig säkra på releasedatum förrän vi har spelet i våra händer. Det har funnits antydningar om att Brink ska komma i februari, så vi valde att lägga det på den listan. Visar det sig inte stämma håller vi i alla fall tummarna för premiär under detta kvartal.


signatur
Medlem
Skrivet av White Moose:
Skrivet av Master_johan:

Inte för att vara sån, men stav fel i Brink beskrivningen
"Det torde göra det här till det smidigaste kontrollsystemet någonsin"

torde?

Torde är rätt, men din särskrivning på "stav fel" är fel.

opss.. my bad

Skrivet av cordylus:

torde - ibl. tör bör, kan nog, lär, ska, måste

då lärde man sig nåt nytt tack


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

MDK2!!!! Murder Death Kill!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Kul att se gamla MDK2 i HD-tappning! Ser även fram emot Bulletstorm och Brink, men de kan båda antingen bli precis hur bra som helst eller totalfloppar. Återstår att se!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Skulle inte lägga Marvel vs. Capcom 3 som ett kanske. Det är en självklarhet. Bulletstorm ser ut som nåt man sett tusentals gånger likaså Killzone 3. Vill inte låta som ett grinigt troll men FPS-spel går inte att förbättra såvida man inte gör dom mer åt Fallout-hållet där det finns lite RPG vid sidan av.

Medlem

MDK2 HD


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vad är deal'en med Earthrise? :S Ser fruktansvärt ut

Medlem

Bara BC2 som ser intressant. Brink har en chans att vara bra då det är ifrån Splash Damage. Men det återstår att se.

Medlem

Kommer brink i februari? Trodde de sa att det skulle komma i vår ..

1
Skriv svar