En miljon World of Tanks-registreringar
Ryssarna på Wargaming slår antagligen klackarna i taket av förnöjsamhet av att antalet registrerade konton dubblerats på bara två månader.
Man får förövrigt 150 guld varje dag och när man har 2500 kan man köpa ett premium acc i en månad och när månaden är slut så har man guld nog att köpa ett nytt samt lite guld över så man behöver aldrig betala om man inte vill.
Fast det gäller väl bra under beta-perioden.
När det släpps officiellt så får du inget guld.
Då får du köpa det.
Jäh!
Då får du köpa det.
Jag vet faktiskt inte. Jag har hur som helst samlat ihop 15.000 guld som grund som jag har ifall det skulle bli så, det bör räcka i ungefär 6 månader.
Då får du köpa det.
Jag vet faktiskt inte. Jag har hur som helst samlat ihop 15.000 guld som grund som jag har ifall det skulle bli så, det bör räcka i ungefär 6 månader.
Antagligen inte. Är det som alla andra spel som så förlorar du de när spelet lämnar beta stadiet. Tror inte detta är annorlunda.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Då får du köpa det.
Du kommer inte behålla något efter beta-stadiet. Ganska självklart att du inte skulle få ha något kvar, varför ska du ha sådant försprång från dem som inte har spelat betan och köper spelet i butik?
Du kommer inte behålla något efter beta-stadiet. Ganska självklart att du inte skulle få ha något kvar, varför ska du ha sådant försprång från dem som inte har spelat betan och köper spelet i butik?
Ingen kommer att köpa det i butik då det kommer att vara ett gratis online spel som det är fritt att använda guld i eller inte.
I t.ex. CoHo (company of heroes online) så kommer de som spelat under betan att få ha kvar sitt "försprång".
Jag har dock hört rykten om en närliggande wipe på WoT men jag har ingen fakta, det kan mycket väl vara som ni säger.