Rykte: Föregångare till Modern Warfare på väg?

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Z3bb4n:
Skrivet av Remus:

Nej tack, håller mig till Black Ops!

K.

Skrivet av Toomsie:

Jag kommer då aldrig köpa något spel som är skapat av Infinity Wards. Inte efter MW2. Låter som de kommer vara lata och använda gammalt material. Min själ förstördes efter Bobby Koticks smutsspel. Usch.

Infinity Ward din idiot.
Om det är några som använder gammalt/andras material så är det treyarch, 2 spel i rad har de använt Infinity Ward's spelmotor.

Precis som IW gjort menar du?
Har vi en liten Bobby lover här eller?!

Så du påstar att det är Treyarch som har skapat spelmotorn? Som har kommit på alla perks som återanvänts i Black Ops, och alla vapen som är kvar, och challange systemet?

Medlem
Skrivet av Z3bb4n:

Så du påstar att det är Treyarch som har skapat spelmotorn? Som har kommit på alla perks som återanvänts i Black Ops, och alla vapen som är kvar, och challange systemet?

Tror nog allt du missuppfattat just ordet spelmotor i detta fall. Är 99% säker på att dem menar grafikmotorn, så ta och lugna ner dig innan det blir en varning.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Z3bb4n:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Z3bb4n:
Skrivet av Remus:

Nej tack, håller mig till Black Ops!

K.

Skrivet av Toomsie:

Jag kommer då aldrig köpa något spel som är skapat av Infinity Wards. Inte efter MW2. Låter som de kommer vara lata och använda gammalt material. Min själ förstördes efter Bobby Koticks smutsspel. Usch.

Infinity Ward din idiot.
Om det är några som använder gammalt/andras material så är det treyarch, 2 spel i rad har de använt Infinity Ward's spelmotor.

Precis som IW gjort menar du?
Har vi en liten Bobby lover här eller?!

Så du påstar att det är Treyarch som har skapat spelmotorn? Som har kommit på alla perks som återanvänts i Black Ops, och alla vapen som är kvar, och challange systemet?

Var påstår jag det?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Z3bb4n:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Z3bb4n:
Skrivet av Remus:

Nej tack, håller mig till Black Ops!

K.

Skrivet av Toomsie:

Jag kommer då aldrig köpa något spel som är skapat av Infinity Wards. Inte efter MW2. Låter som de kommer vara lata och använda gammalt material. Min själ förstördes efter Bobby Koticks smutsspel. Usch.

Infinity Ward din idiot.
Om det är några som använder gammalt/andras material så är det treyarch, 2 spel i rad har de använt Infinity Ward's spelmotor.

Precis som IW gjort menar du?
Har vi en liten Bobby lover här eller?!

Så du påstar att det är Treyarch som har skapat spelmotorn? Som har kommit på alla perks som återanvänts i Black Ops, och alla vapen som är kvar, och challange systemet?

han sa inte det


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Underbart, låter kanonbra.

Tills motsatsen är bevisad så är Infinity Ward fortfarande bättre CoD-utvecklare än Treyarch.

CoD:BO är ett väldigt bra spel, men det märks så tydligt hur de slarvat med detaljerna. MW2 flöt väldigt bra och var relativt buggfritt redan från release, medan Black Ops dras med krascher, hängningar och allmänt oslipade detaljer.

Jag ser fram emot det här!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Z3bb4n:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Z3bb4n:
Skrivet av Remus:

Nej tack, håller mig till Black Ops!

K.

Skrivet av Toomsie:

Jag kommer då aldrig köpa något spel som är skapat av Infinity Wards. Inte efter MW2. Låter som de kommer vara lata och använda gammalt material. Min själ förstördes efter Bobby Koticks smutsspel. Usch.

Infinity Ward din idiot.
Om det är några som använder gammalt/andras material så är det treyarch, 2 spel i rad har de använt Infinity Ward's spelmotor.

Precis som IW gjort menar du?
Har vi en liten Bobby lover här eller?!

Så du påstar att det är Treyarch som har skapat spelmotorn? Som har kommit på alla perks som återanvänts i Black Ops, och alla vapen som är kvar, och challange systemet?

Var påstår jag det?

Hur menar du isåfall att Infinity Ward har tagit andras material?
Det är Infinity Ward som kommer med nya saker som sedan Treyarch återanvänder.

Medlem

Men neej, inte Ghost!!! Han är den tråkigaste figuren i hela serien imo och serietidningarna om honom är dåliga. MW borde gå fram istället för bakåt, jag vill se jänkarna slå tillbaka mot ryssarna


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Underbart, låter kanonbra.

Tills motsatsen är bevisad så är Infinity Ward fortfarande bättre CoD-utvecklare än Treyarch.

CoD:BO är ett väldigt bra spel, men det märks så tydligt hur de slarvat med detaljerna. MW2 flöt väldigt bra och var relativt buggfritt redan från release, medan Black Ops dras med krascher, hängningar och allmänt oslipade detaljer.

Jag ser fram emot det här!

Modern Warfare 2 var då knappast bättre vid release, och på tal om oputsat, så var väl MW2 jävligt obalanserat och är fortfarande det idag.

Medlem

Utvecklare: Infinity Ward
nä fy fan.

12
Skriv svar