APB laddar om - ansök till den stängda betan!

Robot
APB laddar om - ansök till den stängda betan!

Nya APB-innehavarna Gamersfirst samlar ihop resterna av onlinerollspelet och börjar om på nytt - nu kan du delta i den stängda betan.

#realtime-worlds, #apb-3


Medlem
APB laddar om - ansök till den stängda betan!

Hoppas man kommer med i betan igen, kanske dessa utvecklare lyssnar på vad testarna säger.
Spelet har grym potential bara de fixar det som drog ner det.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

första APB visst det var väl "okej" men efter spelat ett tag så blev det bara enformigt och tråkigt, hoppas man får se att dom lyckas med det bättre, att få det kännas att det inte är samma saker over and over and over...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Hoppas att inte samma misstag görs igen, dels att man inte lyssnar på vad betatestarna säger. Man rusar fram spelet och man installerar Punkbuster igen. Det va såååå många som sa "äsh man stöter aldrig på några fuskare, bla bla" Men där va så enormt många som fuskade. Detta i kombination med att man var sena på att åtgärda exploits och straffa dem som sysslade med det så fallerar allt annat såsom ekonomi, ladders och all statestik. Det slutade med att pengarna inte var värda någontin och RPB dollarna inte heller var till någon nytta då allt annat var helt galet prissatt på auktionshus osv.
Annars var spelet sjukt roligt med ett gäng polare.

Medlem

Även om spelet inte kommer att förändras märkvärt så finns det nog en del som gillade det förut och som gärna vill ha tillbaka det.
Själv hann jag aldrig testa APB, men jag kanske ska ta och vara med i den öppna betan.

Medlem

Måste man köpa spelet igen? Sen känns det lite oseriöst att dom inte ens har en hemsida, dom kör på blogger... lol, kmr troligtvis bli fail.

Medlem
Skrivet av LoA.:

Måste man köpa spelet igen? Sen känns det lite oseriöst att dom inte ens har en hemsida, dom kör på blogger... lol, kmr troligtvis bli fail.

"APB återlanseras senare i år och kommer då att vara gratis att spela."

Varför är folk så jävla tröga? Helt otroligt att du inte kan läsa innan du skriver kommentarer.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Jag är en av dom som köpte spelet.. Det ligger och dammar i hyllan just nu haha... Får hoppas att dom kan göra nåt bra över det här.

Var med i betan på det första APB och köpte det senare när det kom, blev besviken som sjutton när det lades ner (jag är väl en av de få som verkligen gillade spelet). Att det nu nylanseras och en ny beta är på gång känns ju hur bra som helst, hoppas bara att det inte blir sämre än vad det var innan... Kul att man kanske får tillbaka sin(a) gamla gubbar. Har sökt till betan.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Inaktiv

Det ända bra i spelet var customiseringen av saker.

Släpp editorn fri istället men alla decaler och kläder upplåst.

Eller va fan ta betalt några 10 tal dollar för en sådan version utan MMO delen. Jag hade köpt den. Lägg till en bra kodnings miljö för att lägga till saker till editon, som bil modeller etc och det hade varit awesome. Sjukt kul att göra avatarer etc.

Medlem

Jag tycker folk som redan köpt APB ska ha förträde i Beta kön


signatur

Game long and prosper

Medlem

fattar inte va "realtime worlds" håller på med.

Medlem

Asså dem borde ju låte dem som köpte spelet testa det först.


signatur

Idono. That's me!

1
Skriv svar