Tipsa om filmtrailers

Medlem
Medlem

A24-skräckisar brukar sällan missa!

Medlem

"You thought this trailer was scary…now imagine it in IMAX. Brace yourselves for the parasitic takeover of Alien: Romulus in IMAX starting August 16."

Medlem

"He is coming. NOSFERATU.
A Robert Eggers picture. Only in theaters this Christmas.

Robert Eggers’ NOSFERATU is a gothic tale of obsession between a haunted young woman and the terrifying vampire infatuated with her, causing untold horror in its wake."

Medlem
Skrivet av Gertzy:

https://youtu.be/b59rxDB_JRg

"He is coming. NOSFERATU.
A Robert Eggers picture. Only in theaters this Christmas.

Robert Eggers’ NOSFERATU is a gothic tale of obsession between a haunted young woman and the terrifying vampire infatuated with her, causing untold horror in its wake."

Hell yes! Eggers är en av dom bättre "nyare" regissörer som gör båda bra men även unika filmer. Nu är ju detta en "remake/reimagining" från något gammalt, men han lär nog lyckas få det att kännas nytt och unikt.

Ser vi fram emot. Bio lär det dock inte bli, så blir en lite längre väntan.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Hell yes! Eggers är en av dom bättre "nyare" regissörer som gör båda bra men även unika filmer. Nu är ju detta en "remake/reimagining" från något gammalt, men han lär nog lyckas få det att kännas nytt och unikt.

Ser vi fram emot. Bio lär det dock inte bli, så blir en lite längre väntan.

Håller med! The Vvitch var en väldigt unik debutfilm som riktigt skakade om mig. Dock såg jag den nedladdad med en kompis, men Lighthouse och Northman såg jag på bio och fullkomligt älskade båda! Kommer se även denna på bio och förväntar mig storverk igen. Som du säger, visserligen en remake men lär vara väldigt personligt präglad!

Medlem

Hugh Grant i en A24-skräckis? Hade jag inte direkt på mitt bingo-bräde men jag är intresserad!

Releasehästryttare
Releasehästryttare

Norska krigsfilmer är vi inte bortskämda med!

Medlem
Medlem

Denna såg lite cool ut visuellt iallafall.

signatur

Releasehästryttare
Medlem

signatur

Medlem

Verkar som filmen fått bra respons efter en första visning!

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Medlem

Perfekt val av musik till trailern...

signatur

Medlem

Älskade första som liten (hade på VHS) och denna ser otrolig ut! Är faktiskt pepp. Trodde inte det var en film som "behövde" en uppföljare men ser riktigt bra ut så känner mig omvänd. Även efter alla dessa år då den borde kännas onödigare efter så lång tid.

Medlem
Releasehästryttare
Medlem
Skrivet av Fezk:

Perfekt val av musik till trailern...

Japp, en rap-låt gav verkligen rätt vibbar av romerska imperiet...

Releasehästryttare
Medlem
Skrivet av ryeshack:

Japp, en rap-låt gav verkligen rätt vibbar av romerska imperiet...

Haha ja verkligen 🤣 nä kändes malplacerad även om texten knöt an något!

Medlem

The platform känns inte som en film som behöver en uppföljare, men släpps på min födelsedag så kanske firar med en stream Substance verkar desto mer lovande dock! Den är jag grymt pepp på sedan hyllningarna i Cannes!

Releasehästryttare
Skrivet av Gertzy:

The platform känns inte som en film som behöver en uppföljare, men släpps på min födelsedag så kanske firar med en stream Substance verkar desto mer lovande dock! Den är jag grymt pepp på sedan hyllningarna i Cannes!

Det va så länge sen jag såg den så kommer inte ihåg mycket från den, men vet att jag gillade de den, får se en recap innan jag kollar på 2an.

Såg du den Koreanska tv serien jag rekommenderade för ca en månad sen? (The 8 show) Den hade ju influenser från den filmen.

Medlem
Skrivet av Devan:

Det va så länge sen jag såg den så kommer inte ihåg mycket från den, men vet att jag gillade de den, får se en recap innan jag kollar på 2an.

Såg du den Koreanska tv serien jag rekommenderade för ca en månad sen? (The 8 show) Den hade ju influenser från den filmen.

Nä den har jag missat får kolla in den!

Medlem
Medlem
Medlem

"LEE tells the story of Lee Miller (Winslet), American photographer. Determined to document the truth of the Nazi regime, and in spite of the odds stacked against female correspondents, Lee captured some of the most important images of World War II, for which she paid an enormous personal price.

LEE is the directorial debut from acclaimed cinematographer Ellen Kuras.

Also starring Andy Samberg playing Life Magazine photographer David E. Scherman; Alexander Skarsgård playing English Surrealist painter, photographer, poet and biographer Roland Penrose; Marion Cotillard playing Solange D’Ayen, the fashion director of French Vogue and close friend of Miller’s; Josh O’Connor playing Tony, a young journalist and Andrea Riseborough playing British Vogue Editor Audrey Withers."

Medlem
Skrivet av Gertzy:

https://youtu.be/U0MtzW2Y3ew

"You thought this trailer was scary…now imagine it in IMAX. Brace yourselves for the parasitic takeover of Alien: Romulus in IMAX starting August 16."

Final Trailer, lite längre.

Skriv svar