Vi kan inte få nog av Marvel vs. Capcom 3-filmer

Robot
Vi kan inte få nog av Marvel vs. Capcom 3-filmer

Två nya klipp slår sin väg in i arkivet då Taskmaster och självaste Akuma avslöjas för Marvel vs. Capcom 3.

#capcom, #marvel-vs-capcom-3-fate-of-two-worlds


Medlem
Vi kan inte få nog av Marvel vs. Capcom 3-filmer

Vet inte riktigt hur de förra spelen varit, men hur många kombinationer finns det ungefär? Hur advancerat har de tidigare spelen varit, och är det olika kombinationer för varje karaktär?

Isåfall är det nog inget för mig. Jag klarar verkligen inte av spel där det finns många upplägg av kombinationer och olika för varje karaktär. Blir att jag försöker fokusera mer på att trycka rätt snarare än att njuta av spelet.

Ish
Medlem

Aldrig förstått tjusningen med beat 'em up.. Killer instics till SNES var rätt skoj, men annars har jag nog inte spelat något alls sen DoA 3 tror jag på den första krysslådan..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Vet inte riktigt hur de förra spelen varit, men hur många kombinationer finns det ungefär? Hur advancerat har de tidigare spelen varit, och är det olika kombinationer för varje karaktär?

MvC2 är ett väldigt avancerat spel, allt från oändliga combos, buggar och oblockbara setups. Hoppas 3:an blir lika bruten och underbar. Game of the year 2011 imo.

Medlem

Jo, det kan vi.

Medlem
Skrivet av FAsA:
Skrivet av Luciphear:

Vet inte riktigt hur de förra spelen varit, men hur många kombinationer finns det ungefär? Hur advancerat har de tidigare spelen varit, och är det olika kombinationer för varje karaktär?

MvC2 är ett väldigt avancerat spel, allt från oändliga combos, buggar och oblockbara setups. Hoppas 3:an blir lika bruten och underbar. Game of the year 2011 imo.

Ja hoppas spelet blir bra, blir ett defenitivt köp. Men är det inte tråkigt om det är fullt med buggar man kan exploita för att vinna?

1
Skriv svar