The Dark Knight Rises

Inaktiv
The Dark Knight Rises

För bara några timmar sedan bekräftades namn och bovar för Christopher Nolans nästa och sista Batmanfilm (som vi för övrigt kommer få vänta på ända tills sommaren 2012 på att få se).
Anne Hathaway kommer spela Selina Kyle, aka Catwoman. Det verkar däremot inte vara direkt bekräftat att hon kommer spela Catwoman, men att Selina "förvandlas" under filmens gång känns högst troligt.
Vidare kommer Tom Hardy, mest känd som den där småjobbiga snubben som försöker vara cool i Inception att spela Bane.

Kanske inte de två skurkarna jag hade sett fram emot mest, men filmen kommer säkert att bli skitbra ändå med tanke på de två första.

Bara 18 månader kvar, taggade?

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
The Dark Knight Rises

Bara dom två asså? Var ju massa rykten om att Johnny Depp skulle vara the Riddler.
Bane är en rätt underskattad batman-skurk tycker jag. Men man blir kanske lite avtänd efter man sätt honom i filmen Batman & Robin med George Clooney och Arnold Schwartzenegger(eller hur han stavas?)

Skägg.
10 Chambers

Kommer inte ens ihåg att Bane var med i den rullen, den har liksom raderat sig själv ur minnet. Jag litar på att Nolan levererar, han har gjort det med varenda film hittills.


signatur

Depp ska hålla sig borta från Nolan...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det var väl Bane som bröt Batmans rygg en gång i tiden om jag minns min läderlappenhistoria rätt.

1
Skriv svar