Citatkärlek i nya forumet

Skägg.
10 Chambers
Citatkärlek i nya forumet

Kanske har du aldrig riktigt behärskat vårt kära formateringsspråk eller så tycker du att den nuvarande citatfunktionen är för omständlig. I den nya designen blir det enklare än någonsin att besvara någons inlägg, allt du behöver göra är att klicka på texten så får du upp en snabbsvarsruta med färdigt citat. Busenkelt, smidigt och, om du frågar mig, lite småsexigt.

Utseendet är inte slutgiltigt, bara så du vet

#blogg


signatur
Medlem
Citatkärlek i nya forumet

FaZebook.. see what i did there?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Så om man trycker på citera så kommer man direkt till ett snabbsvar, man kan med andra ord inte snabbt citera flera samtidigt :(?

Medlem

Antar att man kan klicka Citera, markera allt + kopiera och sedan stänga, klicka på nästa man skall citera och sedan klistra in föregående citat där innan man redigerar och svarar precis som tidigare.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Nice...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Kloster, fyndigt!

Och ja, den gamla citerinafunktionen finns kvar så att du kan få gram citatkod från flera källor.


signatur
Medlem

Hoppas ni inför en gräns för antalet citat i citat. En del kan inte hantera det och/eller bryr sig inte. Inte skoj att se inlägg med 4+ citat nästlade in i varandra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Betyder detta att man inte kan klicka på texten utan att citatrutan kommer upp?

Hemskt i så fall! Jag sitter och markerar och trycker på texten jag läser i stort sett hela tiden.

Skägg.
10 Chambers

Båtsman, det kanske kan gå att stänga av.


signatur
1
Skriv svar