Team Ico-samlingen förhandsbokad

Flakmonkey
Team Ico-samlingen förhandsbokad

Det var ett tag sedan jag förbokade ett spel, jag har ju trots allt en rejäl trave med "gamla" spel att ta mig igenom, men ikväll kände jag mig bara tvungen att boka #Ico & Shadow of the Colossus Collection. Jag har ju tagit mig igenom dem tidigare, men det handlar ju om två av tidernas bästa spel (i mina ögon då förstås) och möjligheten att få spela dem "remastrade" och framförallt med bra framerate gör samlingen till ett måste. Tycker det borde vara en självklar del i varje PS3-ägares spelbibliotek, det är två titlar som bara måste upplevas, och för 450 kr är det förmodligen ett av 2011:s bästa köp.

<script src="http://www.fz.se/filmer/_embed.php?id=5928" type="text/javascript"></script>

#blogg

inK
Medlem
Team Ico-samlngen förhandsbokad

Älskade (Älskar) Shadow of the Colossus och har dessvärre inte spelat Ico. Så det här blir garanterat ett intressant köp, bra förberedelse inför The Last Guardian.


signatur

Every trophy counts...

Själv älskade jag Ico men fastnade aldrig riktigt för SotC då det begav sig. Med vettig framerate och finputsad grafik tror jag det faktumet förändras.

inK
Medlem

Oj, det låter som att jag även kommer att trivas med Ico då.


signatur

Every trophy counts...

1
Skriv svar