Snart tillåts du svära i DC Universe Online

Robot
Snart tillåts du svära i DC Universe Online

En mängd förbättringar och finslipningar är att vänta, meddelar Sony.

#dc-universe-online, #soe-austin


Medlem
Snart tillåts du svära i DC Universe Online

Mina största problem har vart ljudet. Ibland loppas det till förbannelse, eller försvinner helt. 95% av gångerna är det efter en mellansekvens.


signatur

The cake is a lie...

Medlem

Ljudet har också lagt av efter mellansekvenser åt mig, men det händer typ var tredje timme och det kommer tillbaka av en snabb restart, så det stör mig inte så mycket. Bra mer akut känner jag att chatgränssnittet är och manipulationen och tooltips på det generella gränssnittet. Vad som behövs = en chat som visar default channel innan man skriver och inte randomly byter default channel. En knapp som tar fram muspekaren så man kan få tooltips på grejjen och t.ex. dra i chatrutan så den blir större osv..


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

finns det ingen trial till detta?

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

finns det ingen trial till detta?

Nej, detta av många anledningar då det nyss är släppt: startzonerna blir aldeless för overcrowded, servrar krashar, man vill fixa till buggar före man släpper trial, man vill att dom som tänkte köpa spelet ska göra det före dom får prova det. En trial brukar dyka upp kanske 3-4 månader efter släpp.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Skönt som fan att de har fixat freeze buggen. Spelade hela söndagen utan att det hängde sig.

1
Skriv svar