Missade du något om PSP2?

Robot
Missade du något om PSP2?

Läs allt om Sonys nya konsol på FZ.

#sony


Medlem
Missade du något om PSP2?

Missat något? Jag tror ni fick med det mesta i era sju artiklar i rad om den igår

Medlem

Hur kan någon möjligtvis ha missat något >.<

Medlem

Riktigt goda nyheter, keep it up


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Angående baksidan, som sägs vara touch-sensitive. Skulle det kunna vara så att när du pekar på baksidan så reagerar framsidan på samma vis som om du hade pekat där du nu pekade? Då man har en varsin hand på varsin sida av PSP:n är det jobbigt att byta fram och tillbaka. Det hade underlättat ifall baksidan då agerar som en viss extra "skärm". Man vet fortfarande på ett ungefär vart man pekar trots att man inte ser baksidan själv.

En något skum beskrivning. Jag är inte mycket av en ordmagiker, men hoppas det inte är allt för oförståeligt.

Medlem

Hoppas detta har något med ps3 o göra! koppla ihop dom enheterna o göra massa grejer!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Flakmonkey
Skrivet av Luciphear:

Angående baksidan, som sägs vara touch-sensitive. Skulle det kunna vara så att när du pekar på baksidan så reagerar framsidan på samma vis som om du hade pekat där du nu pekade? Då man har en varsin hand på varsin sida av PSP:n är det jobbigt att byta fram och tillbaka. Det hade underlättat ifall baksidan då agerar som en viss extra "skärm". Man vet fortfarande på ett ungefär vart man pekar trots att man inte ser baksidan själv.

En något skum beskrivning. Jag är inte mycket av en ordmagiker, men hoppas det inte är allt för oförståeligt.

Spana in filmen här -> http://www.fz.se/bloggar/simon/20110128/little-deviants-bra-t... den visar vad man kan göra med den bakre touchpaden... ser rätt smutt ut faktiskt ^^

Medlem

Men... den skulle väl ändå heta NGP, inte PSP2?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

+1


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Redaktör

NGP är ett arbetsnamn, jag tvivlar starkt på att den kommer heta så när den släpps. PSP2 är lättare att känna igen och sett till Sonys namngivningshistoria (PS, PS2, PS3) känns det inte omöjligt att det blir PSP2 sen. Därför har vi valt att skriva PSP2 så länge.


signatur
1
Skriv svar