Träning nummer 1

Ambassadör
League of Legends
Träning nummer 1

Idag körde mitt första styrketräningspass på ett halvår. Det känns skönt att äntligen komma igång med det, med tanke på att jag pratat om det i ett par månader nu. Snart kanske jag lyckas få på mig löpardojjorna också, den träningen är jag dock inte lika långt efter i.

Det var med nöp och näppe jag lyckades lyfta upp mina armar till tangentbordet och jag får kämpa med varje knappnedtryckning. Jag tänker nu ägna ett par timmar åt en gammal klassiker och favorit som blivit gratis, GTA 1. Jag hoppas att det funkar i windows 7. Ifall det inte gör det så blir det att lägga sig i sängen och ta den kommande träningsvärken som en man.

#blogg

Träning nummer 1

Är det nyårslöftet som ska infrias nu?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bara en fråga: hur tar man träningsvärken som en kvinna?


signatur

Bengebolle

Ambassadör
League of Legends

Nej jag är inte mycket för nyårslöften. Det är mer besvikelsen av att bli trött av att cykla till skolan eftersom jag alltid har kunnat skryta med att vara vältränad

Krutberit: Som kvinna hade man väl troligtvis bitit ihop och inte klagat över den på sin blogg?!

Medlem

Jag tror att det inte finns något generellt sätt att ta träningsvärk varken som man eller kvinna.

Man får ta ett steg i taget till ett mer neutralt genustänkande.

Jag tänkte lägga in en smiley för att visa att jag inte är utan självdistans men insåg då att du kanske skulle missuppfatta ovan sagda ord som ett skämt vilket det inte är. Jag hoppas ändå att du förstår vad jag menar.


signatur

Bengebolle

1
Skriv svar