Arkham City fem gånger större än Arkham Island

Robot
Arkham City fem gånger större än Arkham Island

Logiskt nog är en stad större än en ö som huserar ett mentalsjukhus. Fem gånger större bekräftar Batman: Arkham Citys spelregissör Sefton Hill.

#batman-arkham-city, #batman-arkham-asylum


Medlem
Arkham City fem gånger större än Arkham Island

Vil ha!

<3 Arkham


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Jag håller med: GIMMME GIMME GIMME!

Medlem
Frilansare

Frågan är om större blir bättre? Var det någon som kände sig instängd på Arkham Island?

Medlem

ÄSCH! Ge mig Mass Effect 3 istället!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Bennet, det kan jag inte påstå att jag gjorde. Dock så litar jag på Rocksteady Studios. Första spelet kom som en knytnäve i ansiktet och jag tror att det här kommer att bli bra, så länge dom inte låter storhetsvansinne påverka dom så är det här utan problem ett väldigt bra spel!

Medlem

"I Batman: Arkham Asylum fokuserade vi verkligen på att skapa en intensiv och tryckande termostat-atmosfär genom att låsa in Batman i mentalsjukhuset och låta Jokern vrida upp värmen."

Vilket de gjorde VÄLDIGT bra. Jag hoppas att de har gjort ett lika bra jobb med Arkham City

Verkar döfränt att man nu ska kunna klättra runt på höghusen som i assassins creed för att kunna komma runt i staden


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skribent

Blir mer och mer tveksam till det här spelet. Batman och Jokern sida vid sida? Stor värld bara för o "leka" runt? Långa meningslösa transportsträckor mellan uppdragen? Inget är säkert än men skulle inte förvåna mig om de stoltserar med 10-15h gametime på huvudstoryn (där ett par timmar är transportsträckor) plus sidoquest osv. Multiplayer ska väl slängas med oxå... Ursäkta att jag låter negativ men älskade verkligen första spelet, helt underbart på alla sätt och vis. Den givna förhandsbokningen blir för tillfället nedgraderad till ett eventuellt fullprisköp och ett givet budgetköp.

Medlem

Och jag som tyckte att första spelet var ganska stort


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Skrivet av Shadee:

Blir mer och mer tveksam till det här spelet. Batman och Jokern sida vid sida? Stor värld bara för o "leka" runt? Långa meningslösa transportsträckor mellan uppdragen? Inget är säkert än men skulle inte förvåna mig om de stoltserar med 10-15h gametime på huvudstoryn (där ett par timmar är transportsträckor) plus sidoquest osv. Multiplayer ska väl slängas med oxå... Ursäkta att jag låter negativ men älskade verkligen första spelet, helt underbart på alla sätt och vis. Den givna förhandsbokningen blir för tillfället nedgraderad till ett eventuellt fullprisköp och ett givet budgetköp.

FYI är det meddelat att Batman o Joker videon var "fan-made".
10-15 timmar tror jag nästan jag gjorde storyn på själv i första spelet, har för mig det var rätt långt

Transportsrtäcka? Klättra upp på ett hus o gliiiiiiid fram över natten


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar