Vad spelar du i helgen?

Medlem

blev lite bad company 2 och lite andra roliga spel som till exempel episode 1 av back to the future the game. annars så har det vart en del spelprogrammering.

Medlem

Blev en hel del WoW och Necrovision.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Klarat Splinter Cell 1 och ska börja lira lite Chaos Theory:)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Killzone 3 just nu

Medlem

Nu i helgen kommer jag förmodligen försöka leka klart God of War 2, så man äntligen kan hoppa på 3an.

Mer Black Ops. + Fallout 3...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Men of War: Assault Zones. Wunderbort!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Starcraft 2, lite World of Warcraft och sitta och dreggla efter Diablo 3.

haha riktig trogen Blizz fanboy

Håller mig till NCSoft istället jag, men SC2 blir det


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Då min PS3'a gick sönder igår lär det inte bli mycket spelande den här helgen
Får väl spela nåt gammalt pc-spel om jag blir för abstinent.

Skägg.
10 Chambers

Mer Starcraft 2! Har blivit biten igen och sitter och försöker få upp terran-taktikerna. Just nu är blueflame helions väldigt poppis, särskilt mot zerg.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Brain:

Men of War: Assault Zones. Wunderbort!

Medlem

Känner av lite speltorka just nu, får vänta till Dragon Age 2 här närmast.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Jobbar denna helg, men om jag får tid så blir det Killzone 3, Bulletstorm och Rift.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Först wow sen wow o sen lite till wow, och kanske lite BC2.

Medlem

Som jag skrev i min blogg så har jag haft ett litet GTA-maraton och är nu oerhört sugen på LA Noire! Vad tusan ska man spela för att mätta mitt sug tills det släpps?

Jag kanske skulle ta och leka runt lite i Gta IV igen, oändligt med saker att göra där

Det blir "Bulletstorm" imorgon...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Trespasser faktiskt Har alltid velat spela det men har aldrig kommit till skott. Överaskande bra faktiskt, riktigt spännande och memoarerna från John Hammond är riktigt intressanta för en JP fan. Men jag förstår varför det floppade, lite för wonky kontroller och dinosaurierna rör sig ibland skitmysko.


signatur

Videomupp

Medlem

BC2 och Dead Space 2.

Medlem

Blivit rätt mycket Mythos under dagen, sen har man bland annat kör lite Minecraft..

Medlem

Spelade ingenting den här helgen, men nästa helg spelar jag förhoppningsvis både Bulletstorm, Red Dead Redemption och Fable 2.

Medlem

Har spelat, och tänker spela lite mer, Mass Effect 2 och lite Killzone 3.

Inaktiv

Oblivion, världens bästa spel i min mening

Medlem

KZ3, Black Ops, Dead Space 2 - främst FPS (och spelar främst på PS3).


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Blir nog Alan Wake för hela slanten tror jag.

Medlem

Mer Crysis 2 MP demo.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Jag ska lira Outcast och Deus ex och kanske Grim Fandango som jag fick igång.
Det eller Divinity 2 Ego draconis.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Håller fortfarande på med Dragon Age: Origins, hoppas hinna klara ut det innan Dragon Age 2 kommer nästa vecka.

Medlem
Skrivet av raiiga:

Håller fortfarande på med Dragon Age: Origins, hoppas hinna klara ut det innan Dragon Age 2 kommer nästa vecka.

Samma här! Jobbar på sparfilen till DA2.

Har inte alls så mycket kvar längre, blir nog klar ikväll om jag har tur. Lika roligt som första gången, men Morrigan-buggarna gör mig lika ledsen. Jag blev förbannad då jag upptäckte att det var för sent att ladda ner Tis Underway, som annars verkar vara en självklar mod/patch för alla som tänker spela Origins.

Medlem

Ska nog lira mer WoW och Cod black ops

Medlem
Skriv svar