Duke Nukem gör Las Vegas
FZ fick följa med hertigen till syndens huvudstad.
#2k-games, #duke-nukem-forever, #gearbox-software, #3d-realms
Och, att om man vill, kan följa eventet hemifrån.
zhrooms och hans jävla battlefield tjöt.
Får du betalt av DICE eller?
"Yrke: Arbetslös"
Eller?
zhrooms och hans jävla battlefield tjöt.
Får du betalt av DICE eller?
"Yrke: Arbetslös"
Eller?
..
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Länk med mer bilder: http://www.2kgames.com/blog/coming-to-you-live-from-the-duke-...
Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"
Endast konsol-versioner demas? Inte en enda PC på bilderna under länken ovan iaf
*förutspår besvikna oldschool Duke Nukem 3D-fans*
Spelet har ju dock varit under utveckling längre till PC än till konsollerna så är inte speciellt rädd.
Jag är gammal nog för att varit med när Duke entrade scenen back in the days... jag tror det här kommer floppa stenhårt. Det får vara nåt i hästväg om inte förväntningarna ska göra processen kort med den här produktionen!
Sålänge Duke kläcker ur sig gojs vart 5te sekund och jag får gibba fiender i småbitar utan att spelet krashar så kommer jag personligen vara hur nöjd som helst
duke nukem 3d är väl ett av dom sista spelen som hade spelkänsla och stämning... och Blood 1 såklart .. sen kom 3dfx-korten ,och och folk sket i innehållet och betalade hellre för utsmetade pixlar..
.. är dnf bara hälften så bra som dn 3d ,så är det ändå ett av dom bästa spelen på 14 år ..
Jag är gammal nog för att varit med när Duke entrade scenen back in the days... jag tror det här kommer floppa stenhårt. Det får vara nåt i hästväg om inte förväntningarna ska göra processen kort med den här produktionen!
jo, dom flesta gamers idag va inte ens födda när duke nukem 3d kom ut .. jag kommer köpa det, om det inte är så bra, så bara för att titta på kartongen, men jag tror det blir bra iaf. Hoppas dom har hämtat tillbaks spelkänslan som nån grävde ner på soptippen för mer än 10 år sen. :´D