Bobby Kotick vill släppa roligare Call of Duty-spel

Medlem
Skrivet av Tootzi:

Jag köpte Black ops vid release men har inte lirat det nångång sen dess för det var så mycket stutter hela tiden.

Nu av en händelse testade jag det igår igen och även om det var bättre så var det fortfarande småstutter. Det är sjukt va dåligt optimerat det är, även efter så lång tid.

Jag gillade alltid COD spelen förr men jag kommer ALDRIG köpa COD spel igen! Gör man så mot sina kunder så spelar det ingen roll om nästa spel är hur bra som helst, jag kommer aldrig stödja dom igen!

Låt mig gissa. PS3?

Quake-konnässsör

Bara jag som blir rädd när jag ser "bilden"

Medlem

Asså den där bilden gör mig så arg...

MFZ
Medlem

bobby är en riktig visionär.. roligare spel.. att ingen annan har kommit på eller försöker göra just det! jävla mupp.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Så många som AAAAALDRIG spelar MW2/BLOPS, ändå är det de överlägset mest spelade multiplayerspelen på alla plattformar just nu.

Märkligt.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Alldrig mer att jag köper ett CoD lir, nu blir det Crysis 2 och Battlefield 3 för mig.

Och för fan, sluta använda den horribla bilden på Kotick, ni kan ju sabba en hel dag för folk =/.

Medlem

Roligt hade varit att kunna spela spelet utan problem och buggar. Man kanske ska börja i den änden...

Medlem

hahahaha, den där bilden alltså! Man vet aldrig hur man ska reagera på den
Ibland blir man arg, andra gånger skrattar man, herregud..bästa bilden någonsin


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

hahahaha, den där bilden alltså! Man vet aldrig hur man ska reagera på den
Ibland blir man arg, andra gånger skrattar man, herregud..bästa bilden någonsin

Necropost ftw!

123
Skriv svar