Crysis 2 läckt

Skrivet av neonille:

Kan ju bara säga såhär.
Spelet är inte mycket och hänga i granen precis...Absolut inte dåligt men inget jag personligen hade köpt.
Ettan va ganska annorlunda men 2an är inget annat än ytterligare en typiskt vanligt fps shooter. Så jävla snyggt som det sägs vara är det verkligen inte heller...

Det låter som om du har laddat ned och testat, eller så har du en väldigt dålig dator (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av robineng:

När spelet faktiskt är släppt kan du klaga på pirater, men när EA eller Crytek anställda läckt spelet så får du nog ta o klaga på företagen.

This.

Medlem

ahjfan, har "This" även kommit till FZ nu ... det enda som eventuellt är mer störande än "lol"

Medlem
Skrivet av neonille:

Kan ju bara säga såhär.
Spelet är inte mycket och hänga i granen precis...Absolut inte dåligt men inget jag personligen hade köpt.
Ettan va ganska annorlunda men 2an är inget annat än ytterligare en typiskt vanligt fps shooter. Så jävla snyggt som det sägs vara är det verkligen inte heller...

Finns en väldigt lågisk förklaring på de....
Den läckta versionen stödjer bara DX9,, slut releasen har DX11 + en hel jävla hög med settings som den läckte versionen saknar.

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

ahjfan, har "This" även kommit till FZ nu ... det enda som eventuellt är mer störande än "lol"

That^


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Inaktiv
Skrivet av sebbe133:
Skrivet av robineng:

När spelet faktiskt är släppt kan du klaga på pirater, men när EA eller Crytek anställda läckt spelet så får du nog ta o klaga på företagen.

This.

Ja det är exakt samma sak som med filmer, det är inte "piraternas" fel att saker hamnar på nätet. Klart det är deras fel att de laddar ner det men det här är endast cryteks fel. Folk i spel, musik och filmindustrin måste täppa till sina jävla läckor INNAN de börjar skylla på alla som laddar ner, det är inte direkt så att det kommer 10 personer i en van som stormar in på deras kontor och snor en ofärdig version för att lägga upp det på internet och sitta och skratta åt dem.

Skrivet av HataMoto_:

ahjfan, har "This" även kommit till FZ nu ... det enda som eventuellt är mer störande än "lol"

Eller kommentarer som inte någonting alls att göra med tråden, dvs din.

Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av Subutai:

Dessa pirater gör inget annat än att förstöra för oss gamers.

Crytek förtjänade inte det här, jävla pirater.

När spelet faktiskt är släppt kan du klaga på pirater, men när EA eller Crytek anställda läckt spelet så får du nog ta o klaga på företagen.

Alltså, det spelar ju ingen roll om de laddar ner spelet när det har slappts eller om de laddar ner spelet för det har läckt. De är lika skyldiga i vilket fall som helst.

Det som äcklar mig att folk laddar ner det här spelet och sen ljuger om det "Nä, men det var ju läckt." etc etc, för att försöka vara mindre skyldiga till det.
Jim här förklarar bäst.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Bra där Keasar!

Inaktiv

När skall storgråtarna lära sig att piratkopiering av spel inte har några direkta negativa konsekvenser.

Gång efter gång blir det bevisat att det är de folk som laddar ned olagliga kopior som också är de som köper flest spel.

Men jag måste säga att det är märkligt av FZ att annonsera detta här.

Medlem
Inaktiv

Spelar ingen roll, piratkopiering kommer alltid fortsätta så länge vi har snabba bredband samt att bredbandsbolagen inte gör någon större sak emot detta.

Sedan att puckla på "scenerna" funkar inte heller då det fortfarande är bredbandsbolagen som tjänar pengar på detta.

Medlem
Skrivet av AW8:

Well, for Crytek, this leak really is a
*puts on sunglasses*
crisis.

YEAAAAAHHHHH.....

Fast tragiskt, det är vad det är.

Horatio powah!

Medlem

yeeeey kom med som tipsare lite tråkigt att något sådant händer :S

Moderator | Testpilot

Den här versionen är ändå buggig (Ja jag har laddat ner den och fipplat runt) Men det är väldigt snyggt, roligt och multiplayern är helt gudomlig i min mening.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Skaffade det för några dagar sedan. Helt ärligt är det en skitdålig version av spelet så alla som tankar det och förväntar sig ett färdigt spel kommer få en trevlig överraskning.

Jag kommer att köpa Crysis 2, inte för singleplayer, inte för multiplayer (eftersom tyvärr, Crysis, var det sämsta skiten jag någonsin har spelat, och detta verkar åka på samma bana) utan endast för CryEngine 3.

Medlem

Kan vara kul att ha denna version. Ska ju ändå köpa tvåan sen

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:

När skall storgråtarna lära sig att piratkopiering av spel inte har några direkta negativa konsekvenser.

Gång efter gång blir det bevisat att det är de folk som laddar ned olagliga kopior som också är de som köper flest spel.

Men jag måste säga att det är märkligt av FZ att annonsera detta här.

Inte? Då borde ju alla ladda ner

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av sebbe133:
Skrivet av robineng:

När spelet faktiskt är släppt kan du klaga på pirater, men när EA eller Crytek anställda läckt spelet så får du nog ta o klaga på företagen.

This.

Ja det är exakt samma sak som med filmer, det är inte "piraternas" fel att saker hamnar på nätet. Klart det är deras fel att de laddar ner det men det här är endast cryteks fel. Folk i spel, musik och filmindustrin måste täppa till sina jävla läckor INNAN de börjar skylla på alla som laddar ner, det är inte direkt så att det kommer 10 personer i en van som stormar in på deras kontor och snor en ofärdig version för att lägga upp det på internet och sitta och skratta åt dem.

Skrivet av HataMoto_:

ahjfan, har "This" även kommit till FZ nu ... det enda som eventuellt är mer störande än "lol"

Eller kommentarer som inte någonting alls att göra med tråden, dvs din.

This

Inaktiv
Skrivet av Keasar:
Skrivet av robineng:
Skrivet av Subutai:

Dessa pirater gör inget annat än att förstöra för oss gamers.

Crytek förtjänade inte det här, jävla pirater.

När spelet faktiskt är släppt kan du klaga på pirater, men när EA eller Crytek anställda läckt spelet så får du nog ta o klaga på företagen.

Alltså, det spelar ju ingen roll om de laddar ner spelet när det har slappts eller om de laddar ner spelet för det har läckt. De är lika skyldiga i vilket fall som helst.

Det som äcklar mig att folk laddar ner det här spelet och sen ljuger om det "Nä, men det var ju läckt." etc etc, för att försöka vara mindre skyldiga till det.
Jim här förklarar bäst.

https://www.youtube.com/embed/qQZSHpNcsRk

Frågan är ju om han har tillåtelse från square-enix att använda sig av Noboue Uematsus musik. Skulle inte tro det >_<.

Inaktiv

Har precis klarat ut det. Herregud måste jag säga.

Inaktiv
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av Brandter:
Skrivet av sebbe133:
Skrivet av robineng:

När spelet faktiskt är släppt kan du klaga på pirater, men när EA eller Crytek anställda läckt spelet så får du nog ta o klaga på företagen.

This.

Ja det är exakt samma sak som med filmer, det är inte "piraternas" fel att saker hamnar på nätet. Klart det är deras fel att de laddar ner det men det här är endast cryteks fel. Folk i spel, musik och filmindustrin måste täppa till sina jävla läckor INNAN de börjar skylla på alla som laddar ner, det är inte direkt så att det kommer 10 personer i en van som stormar in på deras kontor och snor en ofärdig version för att lägga upp det på internet och sitta och skratta åt dem.

Skrivet av HataMoto_:

ahjfan, har "This" även kommit till FZ nu ... det enda som eventuellt är mer störande än "lol"

Eller kommentarer som inte någonting alls att göra med tråden, dvs din.

This

Det är väl klart att man ska ryta till när illitterära pundare våldtar det svenska språket. Lär er att tala och skriva så slipper ni ett hårt linjalpiskrapp över fingrarna. Jag vill inte att mina barn ska fördummas av att umgås med era efterblivna avkommor.

Lät detta på något sätt otrevligt, så vill jag be så hemskt mycket om...nä.

Inaktiv
Skrivet av Subutai:
Skrivet av sebbe133:
Skrivet av Subutai:

Dessa pirater gör inget annat än att förstöra för oss gamers.

Crytek förtjänade inte det här, jävla pirater.

Yeah, so let's blame it on all the pirates!

Vem ska man annars klaga, ska man klaga på Crytek kanske, eller EA?

Det är PC gamers som kommer att förlora på det här i framtiden.

Det är faktiskt dem du skall klaga på...
De hindrade inte spelet att bli läckt.

Skrivet av vampyrer_suger:

[...] Men jag måste säga att det är märkligt av FZ att annonsera detta här.

Annonserar?

Det var ett underligt ordval.
Det är en nyhet och FZ rapporterar nyheter...

Skrivet av 73mpl4R:

Inte? Då borde ju alla ladda ner

Ja... och nej.

Svårigheten ligger i att Crytek inte får några pengar när du laddar ner.

Däremot kostar det ingenting för dem att spelet ligger ute, som de felaktigt marknadsför pirater som: "varje nedladdad kopia är förlorade pengar..."


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av anomali:
Skrivet av Ankh:

Tycker det är roligt att de gnällde på piratkopiering vad det gäller att denna läckt. De borde nog snarare ifrågasätta sina egna "led" först och kolla vad det är för klåpare som varit oförsiktig.

Det ena utesluter väl inte det andra?

Tråkigt hur som helst. Tror dock, som många påpekat, att försäljningen inte blir så lidande. Jag kommer garanterat köpa det (till PC).

I detta fallet vill jag nog påstå det. Annars hade du haft rätt.
Att spelen efter de blivit släppta blir piratade är ju dåligt, men att de inte kan se till att deras anställda inte sprider deras spel är bedrövligt - och att sen skylla deras interna problem på "pirater" är ju enbart patetiskt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Ni som har testat det och säger att det är dåligt har fel kan inte hålla med synd att någon idiot läckte spelet bara. Dock massa buggar Ljud etc på vapnen
gubbar som bara står och inte gör nåt och om man dör för man starta om spelet i vissa fal...
Trevlig story och sköna miljöer

Sen att det är nå speciellt med grafiken vet jag inte är ju dock bara dx 9 än så länge men ändå.

Blir ett givet köp för min del

Medlem
Skrivet av WeedEnergy:

Ni som har testat det och säger att det är dåligt har fel kan inte hålla med synd att någon idiot läckte spelet bara

Words of wisdom! Bara för det har läckt måste man inte ladda ner det.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Prövade den läckta versionen faktiskt, kunde inte hålla min nyfikenhet. Blev förvånad hur mycket det flöt med tanke på att jag krämade allt på hardcore med 5040x1050 på 20-30fps, mycket snyggare än första spelet.

Ljudet fungera inte alls för mig, men det jag såg var positivt, kanske blir ett köp ändå..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

De kan ju skadas på de sättet att man spelar metan, tycker -
äh, vilken buggig skit. Detta köper jag inte. Kan ju också ge motsatt effekt. I en tid utan PC demos är de ju svårt att veta vad man köper..

Medlem
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av 73mpl4R:

Inte? Då borde ju alla ladda ner

Ja... och nej.

Svårigheten ligger i att Crytek inte får några pengar när du laddar ner.

Däremot kostar det ingenting för dem att spelet ligger ute, som de felaktigt marknadsför pirater som: "varje nedladdad kopia är förlorade pengar..."

Visst. I teorin så skull det funka om alla som laddade ner spelen, köpte dom också. Tyvärr så funkar det inte riktigt så. Rent marknadsföringsmässigt är det ju ganska bra.

Medlem
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Prövade den läckta versionen faktiskt, kunde inte hålla min nyfikenhet. Blev förvånad hur mycket det flöt med tanke på att jag krämade allt på hardcore med 5040x1050 på 20-30fps, mycket snyggare än första spelet.

Ljudet fungera inte alls för mig, men det jag såg var positivt, kanske blir ett köp ändå..

5040x1050? Inte 5760x1080? eller 6048x1080?
Jag kör alla spel (som stöder det förstås) i de 2 jag nämnde. Älskar Eyefinity.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skriv svar