Se det skrotade Diablo 3

Robot
Se det skrotade Diablo 3

Bilder från versionen som lades ner 2005 har dykt upp på nätet.

#blizzard, #diablo-iii


Medlem
Se det skrotade Diablo 3

hmm, såg ju inte lika bra ut som det andra man sett av d3, obviously. Undrar när vi får release date ? :X

Medlem

Tur att det inte släpptes :S
Ser väldigt mycket ut som ett point&click spel... Hatar såna (Då menar jag mer sega rollspel där man är någon sorts detektiv osv...).

Medlem

Jag tycker det gamla ser trevligt ut


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ser ju ut som d2


signatur

Meep!

Medlem

Vilken jobbig vy det använde i det där. :S


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Tur att de började om

Medlem

känns lite som när matbutiker slänger mat för att behålla priserna uppe

Medlem

med tanke på att det var gjort för 6 år sedan, så kunde det vi ser idag varit Diablo 4, typ men wow fick nog såklart företräde

Medlem

Dom bilderna inger nostalgi. Den där versionen hade lätt bajsat på dagens fluffiga D3.

Medlem

Blev nästan lite rädd när jag snabbt läste nyhetstiteln.

Medlem

I like it

Skulle Blizzard släppa den gamla 3:an under namnet Diablo 2½ skulle jag nog köpa det ändå

Medlem

Vissa grejer såg ju lite småtrevliga ut...trots äldre grafiken. Men håller på den senare trots allt. Känns som det är lite mer själ i det. Interaktion med miljöer, coola bossar, nya sköna chars.
Den gamla kändes...platt fall, mer av D2!

Medlem

Fan vad rädd jag blev när jag läste rubriken, trodde de hade skrotat det nuvarande Diablo 3 under natten


signatur

Burn in the light.

Medlem

Otroligt på!

Skägg.
10 Chambers

Jag skull gärna se att man fick besöka himlen även i den skarpa versionen, vore en skön kontrast.


signatur
Medlem

Hade varit coolt att springa runt i himlen och smiska änglar eller hjälpa till att hålla inkräktare borta men för mig spelar det inte så stor roll vart jag får klicka runt och dräpa fiender bara de släpper spelet någon gång


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Skönt att detta inte blev den slutgiltiga versionen. Får lite kalla kårar av den gamla från 2005, känns lite som om ett random mmorpg lir från Koera.

Längtar för övrigt ganska rejält mycket efter en release på Diablo 3.

Medlem

är väl inget fel med grafiken tkr jag lite diablo2 känsla: ) men tycker det ser mkt bättre ut det nya nu


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Inte för att jag tror att nuvarande D3 kommer bli dåligt (lär bli grymt!) men tycker den här versionen ger sken av att vara mer "true" till originalkonceptet. Av det man sett hittills av det D3 som är under utveckling får man en känsla av "WoW-ifiering". Jag hade gärna sett att de hade fortsatt på inslaget spår, men det är svårt att bedöma helheten av en produkt utifrån ett par bilder bara. Men lite synd är det, tycker det ser trevligt ut!

Medlem
Skrivet av gebe:

Inte för att jag tror att nuvarande D3 kommer bli dåligt (lär bli grymt!) men tycker den här versionen ger sken av att vara mer "true" till originalkonceptet. Av det man sett hittills av det D3 som är under utveckling får man en känsla av "WoW-ifiering". Jag hade gärna sett att de hade fortsatt på inslaget spår, men det är svårt att bedöma helheten av en produkt utifrån ett par bilder bara. Men lite synd är det, tycker det ser trevligt ut!

Håller definitivt med. Gillar speciellt det här med att man ser våningar nedanför i det gamla. Kändes som att det var något med det som gav den riktiga diablo-känslan. Det nya ser ju självklart snyggare ut pga bättre grafik men känns som att det har tappat en del av vad diablo var förr.

Det var inte speciellt upphetsande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gillar det bättre än det nya, för mycket färger och shit som wow..

Medlem

Headerbilden gör att minnena kommer tillbaka - 1a utposten i akt 4

Såg säker helt Ok ut när det gjordes då och hade velat se dom miljöerna, men nog bäst att dom började om ändå.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ser inte helt fel tycker jag

Inaktiv

"citat Hannu87 2011-02-16 11:41:27 #9

Dom bilderna inger nostalgi. Den där versionen hade lätt bajsat på dagens fluffiga D3. "

du måste ju skämta!? provar skratta lite, haha... nä! inget roligt skämt iaf.

Medlem

ser ju precis ut som diablo2!

Men att spela in heaven, med vad allt det innebär (hint: döda änglar)....me like

Medlem
Skrivet av kaem79:

"citat Hannu87 2011-02-16 11:41:27 #9

Dom bilderna inger nostalgi. Den där versionen hade lätt bajsat på dagens fluffiga D3. "

du måste ju skämta!? provar skratta lite, haha... nä! inget roligt skämt iaf.

Jag undanber idiotiska kommentarer, tack.

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av kaem79:

"citat Hannu87 2011-02-16 11:41:27 #9

Dom bilderna inger nostalgi. Den där versionen hade lätt bajsat på dagens fluffiga D3. "

du måste ju skämta!? provar skratta lite, haha... nä! inget roligt skämt iaf.

Jag undanber idiotiska kommentarer, tack.

Jag skrattar mer åt hans idiotiska kommentar. Jag håller med dig att den nedlagda versionen skulle passa bättre som Diablo 3. Såg riktigt bra ut faktiskt


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Tur som fan att de skrotade den skiten. Är inte så värst positiv inför i d3, men det lär bli bättre än det där i alla fall.

12
Skriv svar