Robot
Stacking

Tim Schafers spelstudio släpper nytt egensinnigt spel – i stumfilmstappning!. Onekligen innovativt, men är det skäl nog att gå bananas? Nästan.

#full-throttle, #grim-fandango, #psychonauts, #stacking, #double-fine-productions


Medlem
Stacking

Kan väl vara värt att anstränga sig lite mer på rubriken på huvudsidan för denna nyhet, än bara "stacking"?

Medlem

Måste vara något fel, eller :P?

Redaktör

Klantig redaktör. Fixat nu!


signatur
Medlem

Jag upplever spelet som rätt humoristiskt, om än väldigt diskret humor som Double Fine brukar ofta köra. Annars ett riktigt mysigt spel som väldigt gärna rekommenderas.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Fick detta gratis genom PlayStation Plus. Får väll spela det någon gång när man har tid

Medlem

Tyckte humorn gjorde precis vad den skulle när spelet kretsade mer kring charmen och myskänslan. Ger Stacking tummen upp.

Medlem

Tyckte nog om demo-versionen. Blir nog ett köp.

Medlem
Skrivet av NaxoS:

Fick detta gratis genom PlayStation Plus. Får väll spela det någon gång när man har tid

lol, ofta någon har playstaion plus?! iallafall det jag skulle skriva var, köpte spelet för ett par dagar sedan och det är ett intressant spel, känns nytt och annorlunda. inget trippel A game men för den lilla peng man betalar så är det lätt värt det.

Medlem

Har ochså psn+ å är väldigt nöjd spec med d här spelet har inte klarat d en för jag har så mycket å spela så jag spelar d lite då å då diggar den lilla pojken som spyr små kakor ha ha ha.

1
Skriv svar