LotR: War in the North blir brutalt
Utvecklarna lovar våldsamheter och Tolkien-trogenhet i det senaste filmklippet.
#lord-of-the-rings-war-in-the-north-2
Nu råkar jag själv gilla steam till vissa spel jag har. Modern Warfare 2 funkade bra.
Duke Nukem blir säkert bra integrerat i detta med.
Men!
Gläd er inte för mycket när spelet som ni sedan vill spela med moddar enbart släpps till steam och det inte finns någon retailvariant (som var fallet med mw2). Steamverisionen av Oblivion går inte att modifiera som jag har förstått det. Detta är en oroväckande utveckling och konsollifiering av pc-spel.
Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.
Ser ju hur tråkigt ut som helst. Seriöst? Snacka om att försöka göra en blomma av en komposthög.
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
... Varför kan det aldrig få komma något vettigt LOTR-spel? Ja, mer än Battle for Middle-Earth 2 då det vill säga.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Nu råkar jag själv gilla steam till vissa spel jag har. Modern Warfare 2 funkade bra.
Duke Nukem blir säkert bra integrerat i detta med.
Men!
Gläd er inte för mycket när spelet som ni sedan vill spela med moddar enbart släpps till steam och det inte finns någon retailvariant (som var fallet med mw2). Steamverisionen av Oblivion går inte att modifiera som jag har förstått det. Detta är en oroväckande utveckling och konsollifiering av pc-spel.
Jag har Oblivion från Steam och alla moddar funkar lika bra som om jag haft spelet på skiva.
Bara slänga in moddarna i Oblivion-mappen som vanligt.
Varför görs inga rollspel som Dark Messiah och Oblivion? Älskar de spelen, spelar dem fortfarande. First person med svärd och magi var den bästa kombinationen! Skaparna av Oblivion och Dark Messiah har kollen på hur dessa "svärdsspel" ska vara
Önskar fler fattade denna vink och gjorde detsamma som dem.