Diablo III kommer till konsol

Medlem

haha spela såna här spel på en konsoll ? wtf..

Medlem

D3 på Wii, WOHO!

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Ps1 hade Diablo ett och det fungerade hyfast okej med handkontroll. Men hoppas på stöd för usb tngb och mus isf.
Jag menar, hurt svårt kan det vara att lägga till en API för Generic USB HID ? Ps3 kör iaf standardsaker och tror nog xbox med kan det om det läggs till stöd i spelet.

Skaffa en dator istället...

Medlem

då jag har lyckats förstöra min dator, blir detta perfekt (har inte råd att köpa ny dator x_X)

AW8
Medlem

Det Herr Svärd sa.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Gott för de som spelar konsol, tror inte detta påverkar PC då Blizzard får i princip all sin inkomst därifrån.


signatur

Metal is best served heavy.

Blizzard släpper inte dåliga spel. Även om pc-versionen skulle anpassats för att vara konsekvent med en konsollversion så skulle det bli ett riktigt bra spel med ordentligt djup. (eller så skulle de skrota spelet för att det inte funkade, skjuta på releasen i fem år och göra om d3 till pc från början igen).

Folk som hävdar det inte går att göra konsollspel utan att "fördumma" dem är själva ordentligt fördummade.

Medlem

Diablo3 utvecklas inte av "Wow teamet om de någon som tror det. Halva wow teamet har dragit till de nya MMO som under utveckling.

Diablo3 har och är under utveckling av gamla "Blizzard north och några veteraner ifrån blizzard start som "Rob pardo och Kevien Pearce, Mike Morhime...

123
Skriv svar