300MB Gran Turismo 5-patch släppt

Robot
300MB Gran Turismo 5-patch släppt

Patch 1.06 lägger till möjligheten att starta race via webbläsaren och gör AI-förarna smartare.

#gran-turismo-5


Medlem
300MB Gran Turismo 5-patch släppt

*jag säger tack o bock och startar mitt PS3


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Mycket roliga grejer för dom som kör online, men som mig som inte orkar det så var det ju inte så mycket roligt. Vill ha mer bilmärken o mer bilar tex volvo 240 glt premium...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Får testa imorgon. Härligt

Medlem

Kom nu på o tänka på en grej. Jag har 40gig hårddisk (som MÅNGA andra också har) Alla spel man köper läggs nästan in på hårdisken. 40 gig är då ingenting.. o sen släpper dom updates som är stora som hus?!

Kommer icke installera detta... Ingen plats på hårddisken. Och nej, har inga bilder/filmer/musik som jag kan ta bort.
O glöm att jag tar bort mina inlagda spel som jag spelar sjukt mycket på... Orka installera om ett spel varje gång man ska spela -.-


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Kom nu på o tänka på en grej. Jag har 40gig hårddisk (som MÅNGA andra också har) Alla spel man köper läggs nästan in på hårdisken. 40 gig är då ingenting.. o sen släpper dom updates som är stora som hus?!

Kommer icke installera detta... Ingen plats på hårddisken. Och nej, har inga bilder/filmer/musik som jag kan ta bort.
O glöm att jag tar bort mina inlagda spel som jag spelar sjukt mycket på... Orka installera om ett spel varje gång man ska spela -.-

Patchen skulle ta upp hela 1% av din hårddisk! Kanske läge att lägga veckopengen på en ny hårddisk om du har köpt så mycket spel att disken är full...


signatur

49% bastard, 51% son of a bitch.

Medlem

Officiellt stöd för G25 och G27 vore ju trevligt. Tröttsamt att inte kunna mappa om knapparna. Har testat alla guider och tips jag kunnat hitta men inget hjälper. Drifting i detta spel är bara o glömma då handbromsen sitter på höger sida av växelspaken och därmed inte går att nå särskilt smidigt. Vill ha den på ratten.

Medlem

Hm e det så pass smidigt att byta hdd på en ps3a ? ingen aning har typ knapt rört en


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Ringo:

Officiellt stöd för G25 och G27 vore ju trevligt. Tröttsamt att inte kunna mappa om knapparna. Har testat alla guider och tips jag kunnat hitta men inget hjälper. Drifting i detta spel är bara o glömma då handbromsen sitter på höger sida av växelspaken och därmed inte går att nå särskilt smidigt. Vill ha den på ratten.

Mmm, verkligen! Titta bakåt på vänsterknappen (har G25) och handbroms på högerknappen (på ratten) har varit standard för mig i typ alla bilspel. Ganska hjälplöst när den sitter nere på växelspaken.

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:

Hm e det så pass smidigt att byta hdd på en ps3a ? ingen aning har typ knapt rört en

Kolla YouTube eller liknande.. Finns rätt mycket videos.. [swap ps3 hdd]

Medlem
Skrivet av Xstioph:
Skrivet av Ringo:

Officiellt stöd för G25 och G27 vore ju trevligt. Tröttsamt att inte kunna mappa om knapparna. Har testat alla guider och tips jag kunnat hitta men inget hjälper. Drifting i detta spel är bara o glömma då handbromsen sitter på höger sida av växelspaken och därmed inte går att nå särskilt smidigt. Vill ha den på ratten.

Mmm, verkligen! Titta bakåt på vänsterknappen (har G25) och handbroms på högerknappen (på ratten) har varit standard för mig i typ alla bilspel. Ganska hjälplöst när den sitter nere på växelspaken.

Även om det är jobbigt, så går det att göra, jag har gjort det Har titta bak på vänster pad, och handbroms på höger pad. Man måste pussla ut vilken som är vilken i bilderna på ratten i ingame-vyn och genom denna bild.

Däremot får jag inte b-spec att funka på remote, jag har bara fått online races då?


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

ÄNTLIGEN har dem fixat gear ratio så att man inte bara kan ändra på slutväxeln. Snacka om fördummat. Fattar inte hur dem kunde skippa det från början när det funnits med i alla tidigare spel! Tack iaf!

Medlem

Fantastiskt spel! Måste spela lite igen!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:

Hm e det så pass smidigt att byta hdd på en ps3a ? ingen aning har typ knapt rört en

Tar typ 3 minuter. Plus tiden för konsollen att formatera/installera etc. Påverkar inte garantin heller AFAIK.


signatur

49% bastard, 51% son of a bitch.

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Kom nu på o tänka på en grej. Jag har 40gig hårddisk (som MÅNGA andra också har) Alla spel man köper läggs nästan in på hårdisken. 40 gig är då ingenting.. o sen släpper dom updates som är stora som hus?!

Kommer icke installera detta... Ingen plats på hårddisken. Och nej, har inga bilder/filmer/musik som jag kan ta bort.
O glöm att jag tar bort mina inlagda spel som jag spelar sjukt mycket på... Orka installera om ett spel varje gång man ska spela -.-

Hej,
Hade också 40GB innan och tröttnade på att behöva avinstallera spel som man inte spelat färdigt så fort man köpte nåt nytt. Jag köpte en ny hårddisk och installerade i min PS3. Det bästa jag gjort på länge.

http://www.gamereactor.se/artiklar/20701/Byt+h%E5rddisk+i+din...

Det tog rätt många timmar att ta Backupen och sedan ladda den på nya hårddisken, men nu har man 500GB:-)

Inaktiv

Vad är det med ps3 egentligen, varför måste varje update vara minst 100 meg på varje spel ?
Små simpla psn spel har ofta stora updates också, ett psn spel man köpte för nåt år sen som var på 680 meg fick en update på 800 meg, lol.
Är spelen jäkligt problemfyllde eller vad, på krysslådan där är updates bara högst 4 meg per spel.


signatur

Knower of the unknown

Medlem

bää sämsta bil spel jag har spelat. efter några veckor så lämnade jag helt gt5 och gick tillbaka till forza 3.
5 års arbete på ett gt5 fy vad dåligt.

Medlem
Skrivet av L00c0:

bää sämsta bil spel jag har spelat. efter några veckor så lämnade jag helt gt5 och gick tillbaka till forza 3.
5 års arbete på ett gt5 fy vad dåligt.

Om du nu hatar gt5, varför gick du in på denna länken? xbox fanboy....

1
Skriv svar