En nackdel med att recensera spel

Flakmonkey
En nackdel med att recensera spel

Har ju börjat recensera igen, eller ja jag har iaf börjat spela #Yakuza 4 så att jag kan börja skriva recensionen, och det känns såklart jättekul. Det finns emellertid en lite trist sak med det och det är att man får lägga annan gaming lite vid sidan om för en stund för att lira ett spel som man kanske egentligen inte vill spela lika mycket som något annat. Normalt sett är det här inte något problem, men nu när jag fått mailet nedan från Webhallen så känns det lite surt faktiskt. Nu kommer jag ju bli tvingad att hämta ut #Killzone 3 och sen låta det stå i spelhyllan tills jag är klar med recensionen. Det är ju inte heller nog med att jag får vänta med SP-kampanjen, jag kommer ju också hamna på efterkälken när det gäller multiplayer. När jag väl sätter igång med det lär ju mina PSN-vänner ha massa tuffare saker än vad jag har och det kommer ju kännas tufft för egot...

Citat:

Hej, Simon!

Din beställning finns nu att hämta i vår butik på Sveavägen 39 i Stockholm.

Följande produkt finns att hämta:

1 st Killzone 3 - Collector's Edition - [PS3] 699 kr/st
Summa: 699 kr
Att betala: 699 kr

Ordernummer: XXXXXXX

Om en beställd produkt ej finns med i denna bekräftelse betyder det att den är tillfälligt slut. En ny bekräftelse skickas så snart den finns att hämta.

Din beställning avbeställs automatiskt om du inte hämtar den innan stängning 2011-02-26.

Våra öppettider:
Vardagar: 10:00-19:00
Lördag: 11:00-16:00
Söndag: 12:00-16:00

*******************************
Webhallen Sverige AB
Sveavägen 39
111 34 Stockholm
Tel: 08-673 60 00
www.webhallen.com
info@webhallen.com
*******************************

Fast å andra sidan är nog det här ett rejält lyxproblem

#blogg

En nackdel med att recensera spel

Lyxproblem eller ej -- allting är ju relativt. Jag känner igen mig i dilemmat.

1
Skriv svar