Dead Space 2 tillägget Severed ute nästa vecka

Robot
Dead Space 2 tillägget Severed ute nästa vecka

Säkerhetsansvarige Weller hamnar i trubbel när tilläggspaketet Severed når Xbox 360 och Playstation 3-fantaster inom kort. Spana in första filmen i vårt arkiv!

#dead-space-2, #ea, #dead-space


Medlem
Dead Space 2 tillägget Severed ute nästa vecka

Missuppfattade jag något men snubben såg ju precis ut som Isaak?

Medlem

Kommer INTE till Windows-utgåvan?? WTF?!?

Okej, det var nog sista gången jag köpte någonting från Visceral Games!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Kommer INTE till Windows-utgåvan?? WTF?!?

Okej, det var nog sista gången jag köpte någonting från Visceral Games!

Lika bra att du anpassar dig till konsolmarknaden, så missar du inget.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Ett DLC redan? Som om det inte var klart under spelets release

Mjölka, mjölka, mjölka, mjölka, mjölka, mjölka, mjölka, mjölka, mjölka, mjölka....


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av ohem:
Skrivet av Remus:

Kommer INTE till Windows-utgåvan?? WTF?!?

Okej, det var nog sista gången jag köpte någonting från Visceral Games!

Lika bra att du anpassar dig till konsolmarknaden, så missar du inget.

Och vem skulle vilja anpassa sig till det?
Alla vet ju att PC är framtiden, dom är mer kraftfulla och har mer potential etc, bättre DU lär dig det.. dom släppte det la bara till x-box o PS3 för att det är så lätt att hacka packs etc på PC...

Medlem
Skrivet av DonneR93:
Skrivet av ohem:
Skrivet av Remus:

Kommer INTE till Windows-utgåvan?? WTF?!?

Okej, det var nog sista gången jag köpte någonting från Visceral Games!

Lika bra att du anpassar dig till konsolmarknaden, så missar du inget.

Och vem skulle vilja anpassa sig till det?
Alla vet ju att PC är framtiden, dom är mer kraftfulla och har mer potential etc, bättre DU lär dig det.. dom släppte det la bara till x-box o PS3 för att det är så lätt att hacka packs etc på PC...

Jag VAR en PC-fanatiker, men iom marknaden har blivit som den är oavsett hur superior PC är - så väljer utvecklare allt mer konsoler och jag kan till en viss del se varför. Och även om kontroll är opraktiskt för FPS vilket jag primärt spelar så finns det tredjepartskontroller som "Splitfish Shark". Men nu har jag vant mig kontroll, så jag har inte det behovet.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Bra namn på "titeln"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Alltid lika kul att läsa "fan för konsol. det suger...buuu!" varje jävla gång. Inget "kul" eller "fan va skoj".
Negativa människor.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem
Medlem

Ja vad är problemet jag har inte varit sur på xbox å pc för att dom fick mass effect2 så länge. Är ricktigt nöjd över att dlcn kommer snart för då kan jag välja att köpa d då el vänta om jag så vill. Pc är underbart men är man lat å inte orkar me strul mm så är ps3/xbox d me. Jag har tex inte öppnat min pc sen jag köpte den )o(

Medlem
Skrivet av DonneR93:
Skrivet av ohem:
Skrivet av Remus:

Kommer INTE till Windows-utgåvan?? WTF?!?

Okej, det var nog sista gången jag köpte någonting från Visceral Games!

Lika bra att du anpassar dig till konsolmarknaden, så missar du inget.

Och vem skulle vilja anpassa sig till det?
Alla vet ju att PC är framtiden, dom är mer kraftfulla och har mer potential etc, bättre DU lär dig det.. dom släppte det la bara till x-box o PS3 för att det är så lätt att hacka packs etc på PC...

Verkligen, att sitta och lira dåliga konsolportar fulla med buggar och dåliga fps känns så överlägset, fanboy p12 much?
Konsolerna är primär plattform för nästan alla spel denna generation, och erbjuder både bättre prestanda/investerad krona och behöver inte uppgraderas, samt slipper 85% av alla buggar. När nästa generation släpps 2012 skulel jag förvånas mycket om inte ännu större fokus hamnar på konsol, då kommer väl Sims, WoW och Farmville också, vad finns då kvar för PC?
Battlefield 3, The Witcher 3 och Homefront är de enda spel på länge som fokuserat på PC, väldigt lite om du jämför med konsolerna, och då konsolerna får stöd för moddar, dedikerade servrar och map-editors är skillnaden minimal.
(Sc2 utgår pga usel grafik och daterat gameplay)

OnT:
Precis som med förra spelet ska EA mjölka ut "specialutrustning" för att folk ska kunna klara spelet, cheatkodes som kostar, löjligt. Vad som är värre är väl att folk köper det...
Tids nog släpps nog skiten till PC också när de anser att de mjölkat klart bland de lojala kunderna på konsol och är redo att möta piraterna på hemmaplan

Medlem

Förstår ni inte att pengarna finns i konsolmarknaden pga. piratkopieringen? Det är ju erat fel själva, sluta gnäll.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Ett DLC redan? Som om det inte var klart under spelets release

Mjölka, mjölka, mjölka, mjölka, mjölka, mjölka, mjölka, mjölka, mjölka, mjölka....

Ahh strålande när mjölken serveras som i Severed.
Gimme!!

1
Skriv svar