Elder Scrolls 5 Skyrim, hemsidan KL 16

Medlem
Elder Scrolls 5 Skyrim, hemsidan KL 16

Nu har klockan slagit 16, och de första in-game sakerna ska visas på http://elderscrolls.com/ dock (förmodligen pga överbelastning) har ja svårt att komma in o kika, sidan blir bara svart. därför undrar ja om ngn har lyckats komma in, och isf vad varje som visades?


signatur

Rwa?

Medlem

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Musiken ger mig sådan jävla gåshud! Det här kommer att bli bra, mark my words.

Medlem

Ah tackar tackar, gillar med grafiken att oavsett om den såklart är snyggare en Oblivion, så ser man fortfarande att det är ¨The elder scrolls¨.
Combat systemet värkar oxå som det har blivit fixat. (med tanke på hur fult o värdelöst det faktiskt var i Oblivion.)


signatur

Rwa?

Medlem

Jag är oerhört kritisk. Jag kommer ihåg hur jävla bra Oblivion såg ut på sina första trailers och sen vid release så var gameplayet långt ifrån lika snyggt även på högsta inställningar.


signatur

Have a good time!

Medlem

Blir så glad att de återanvände Morrowinds underbara musik


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ser ut som att de har tagit lite inspiration från Oblivion mods och musiken är ju redigt nice också:D Detta kommer nog att bli det bästa "current gen" året hittills med Skyrim, Shogun 2, Deus Ex HR, The Witcher 2 och Red Ochestra 2;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Otrolig musik! Fick gåshud! Äntligen har dom uppdaterat den värdelösa motorn. Snygga miljöer, och inte minst BRA ANIMATIONER! ÄNTLIGEN! Jag kan knappt vänta.

Fargo, så där värst revolutionerande var det väl inte, om du tar bort "Skyrim"-namnet och ser på det igen tycker du likadant?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Fargo, så där värst revolutionerande var det väl inte, om du tar bort "Skyrim"-namnet och ser på det igen tycker du likadant?

Revolutionerande för att vara bethseda tycker jag iaf :P. Däremot sa jag inte att det var revolutionerande, utan att jag gillade musiken och äntligen bra animationer i ett elder scrolls spel. Motorn har ju varit under all kritik ganska länge nu. Det ser lovande ut iaf.

Det blir kanske kanonbra, svårt att se i en hopsatt trailer...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

MFC
Medlem

Ser lovande ut men jag väntar tills folk fått spelat det och kommit med ett första intryck...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar