10 minuter gameplay från The Witcher 2

Medlem
Skrivet av Oneone:

Alltså alla ni som klagar, ser ni inte att det står "PRE-BETA" ?

Word!!

Medlem

Ansiktena påminner om Max Payne. Geralt verkar ganska stel.
Nu är det ju dock pre-beta men jag hoppas att dom fixar det tills release

Medlem

Den där hästsvansen är hypnotiserande


signatur

/ 8Bit Crew :)

Medlem

Får hoppas att ett konstant rullande på marken inte är ett måste, inte nog med att det såg väldigt dumt ut, det såg mycket värre ut än ettan som alla klagar på, även om jag inte hade några större problem med det.

Är snyggt som bara den dock, och ser man inte det har man nog inte helt hundra koll på alla teknikerna bakom den.

Medlem

Längtar verkligen efter det här spelet. Dock tycker även jag att det eviga rullandet blev väldigt tjatigt. Jag kan tipsa om att se på en The Witcher 2 video på Gamespot där en av utvecklarna beskriver spelet medan någon annan spelar en demo. Blev jävligt taggad efter det.

Medlem

OJ, detta var verkligen mycket sämre än förväntat. Tråkigt.

PRE-BETA; Absolut, men helhetsintrycket är inte ens lovande. Snygga skuggor, ljuseffekter, ansikten (även om känslorna saknas när han exempelvis slår ner soldaten i backen där), animationer osv. Det är dock verkligen inte så att trailern är medryckande eller speciellt intressant.

Jag kanske är kräsen eller alldeles för van att det hajpas i år innan ett spel släpps, men kändes detta inte lite väl mycket som ett grafikdemo? Fick gräsliga "Tomb-Raider-med-svärd"-vibbar av fightingsekvenserna också, musiken ska vi inte ens tala om. Damen på slutet sjöng ju värre än Håkan Hellström...

Medlem

Inte min typ av RPG tyvärr


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Inte snyggt alls. Ljuset och texturerna är detaljerade men det ser ut som om halvamatörer som satt ihop det hela. Helheten ser inte bra ut, de individuella elementen passar inte ihop. Färgerna är också fula, så oranga på nåt sätt.

Animationerna är fula och fajtingmekaniken ser lika stel ut som i ettan. Man får ingen feedback när man hackar på en fiende, när man viftar på svärdet spelas samma animation upp oavsett om man träffar eller inte.

Till på köpet är berättandet för filmiskt och Hollywoodaktigt.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Till på köpet är berättandet för filmiskt och Hollywoodaktigt.

Är det inte bra om det är Hollywood-aktigt? Tänk Avatar, LoTR, Matrix. Inget fel på animationerna där.

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av NordicStormtrooper:
Skrivet av kaem79:

the witcher 2 kommer definitivt o slå mass effect 3 o dragon age 2, sedan är det osäkert om den kommer o slå skyrim...

eh...lol...nä

Sa dom inte att spelvärlden skulle vara mera öppen än ettan?
Tyckte allt jag såg i klippet var korridorer. Jaja......

eh...lol...ja! sen förstår jag inte varför ni klagar så mycket på the witcher 2. det kommer säkert att vara ett djupt seriöst rpg...är ni ute efter ett tanklöst action rpg gå då o spela dragon age 2 elr mass effect 2...

Vad fan är det för idiotkommentar? Dragon Age 2 och ME2 är långt ifrån tanklös action ditt jäkla nöt. Tror knappt du har spelat spelen för då hade du hållt tyst!

nöt kan du vara sj. tycker du att mass effect 2 är svårt så är du konsolskadad o dragon age 2 verkar vara på normal ganska lätt spel, du ska använda dina förmågor så mycket du kan o inge mer taktik behövs.

12
Skriv svar