Se blodtörstigt Gears of War 3-gameplay
Är du en av dem som i april kommer göra allt för att få prova på Gears of War 3-betan? Spana in betagameplay hos oss!
Tummen upp!
Ser riktigt najs ut, älskade tvåan mer än ettan, men det här ser faktiskt ännu bättre ut. Synd att ingen pc version är på G?
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Meh.
Inte klår det Killzone 3 i grafik heller.
Jag småler so härligt när jag ser filmer från GoW spelen, finns nog inget uppkäftigare spel!
Köpte ett 360 enbart för att spela GoW1 när det släpptes. Såldes efter 3mån när jag spelat mig less, värt varenda slant, så underbart är spelet!
Önskar det inte var exclusive, hade suttit som en smeck till ps3 :/
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
A de här var ju inget att hänga i granen.
Grafiken ser minst 3 år gammal ut och gameplayen se inte ut att tillföra något nytt direkt.
O_o
OT: Ser väldigt grymt ut, grafiken, gameplayn och speciellt de nya vapnen och executions! Längtar efter detta, men är det verkligen värt att köpa Epic Edition av Bulletstorm bara för att få EN veckas försprång?