Prova Crysis 2 till PS3 - om två veckor

Robot
Prova Crysis 2 till PS3 - om två veckor

Det sista formatet att kunna prova på Crysis 2 kommer kunna lira det en vecka innan det officiella släppet.

#crysis-2, #ea


Medlem
Prova Crysis 2 till PS3 - om två veckor

Verkar inte som dom prioriterar ps3 varför då ens släppa det samtidigt?

Medlem

Tror dom mest bara är ute efter pengar. Jisses vad vanligt det är med Kotick-mentalitet i spelvärlden numera.

Inaktiv

360 demot är grymt mycket bättre än betan! Ett givet köp för mig.

Tråkigt för alla med PS3 att de får vänta dock, men om rätt ska vara rätt så borde de få vänta den extra tid det tar att utveckla ett PS3spel till samma grafik som 360, ie 3- 6 månader.

Medlem

hm kom inte Crysys 2 demo för några dagar sen eller jag minns fel?!

Medlem

Malicone: Finns tydligen ett singleplayer demo och ett multiplayer demo.
Prövade att lira lite multiplayer igår, tyckte det var sådär, hade hoppats på en ersättare åt COD. :-/

Inaktiv

the_o, Det tar inte så långt tid att konvertera ett 360-spel till PS3. Och du, hört talas om Killzone 3? Mao, grafik är inget problem. Tror att den enda feedbacken som Crytek kommer få av detta är nerladdning av fullversionen, tyvärr. Väntar på min nya dator som jag har beställt, då blir det att lira Crysis 2 på max inställningarna!

Medlem

LOL @ the_o det e därför crytek har sagt att spelet e snyggare och flyter bättre på PS3 än 360 då eftersom dem kan få ut mer kraft ur den.. läste de på en nyhet för ett tag sen. tror knappast att dem portar spelet från 360 till ps3.. obs e ingen fanboy har själv xbox 360!

Medlem

Jävligt dålig stil Crytek/EA... sist ut på PS3 och bara ett par dagar innan release? Skit på er.


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv

@easy2999991
Har själv både PS3 och 360, killzone 3 vart inte mycket att hurra för - hade faktiskt förväntat mig mer grafikmässigt.
Crysis ser bättre ut än kz3 imho på min projje och känns som att det flyter bättre.

Lead plattform är PC, sen 360 och sist PS3 , inget annat. De får lägga mycket extra energi på att använda PS3 cpu för att ersätta 360 GPU funktioner. Bulletstorm är annars ett bra exempel på att PS3 har problem grafikmässigt när det gäller multiplattform, kolla DFs genomgång på eurogamer.

Medlem

Vilken fail dom gör! nu kommer betan att strida mot motorstorm dagen där på

Inaktiv

Avbokade just crysis 2 efter att testat betan och läst lite runt om på forumen.
Varför avbokar jag då?

Ja låt mig gå igenom...
1. Grafiken ser rent ut sagt FÖR JÄVLIG UT om man sätter det bredvid Crysis 1
(tacka konsoller för det : @)

2. Grafik inställningar? DRIVER DOM ELLER?
Inga custom gfx inställningar här inte.. här luktar det också konsol port lång väg.
Jag menar min GAMLA burk som HADE SVÅRT att köra crysis 1 på medium kan helt plötsligt lira crysis 2 på
MAX?! är det ett skämt eller?

3. INGET dx11 vid start? Lol.... bara lol på det. Seriöst, BF3 släppts MED DX11 VID START! Så varför i HELVETE kan inte crysis teamet göra samma sak? Nej nu ska vi ju göra spel till ps3 / 360 så självklart spottar vi pc ägare i ansiktet på en gång och skiter i dx11 för låt oss säga dom första V?! jag menar dom har ju gaming pc, men för att JÄVLAS så låter vi dom spela i 360/ps3 grafik? WTF?

4. MP har man sätt förut : (, woooow jag kan göra mig osynlig (kz3 + 2) jag kan hoppa jätte högt... oj vad nytt, egen inriktning på vad du vill köra som i mp?! skulle det vara nytt också`?!

För i helvete crysis teamet, ni har gjort bort er TOTALT i mina ögon.
Trodde det skulle bli bra, trodde det skulle ta crysis grafiken till nya höjder, men istället får man ett spel som ser ut som om det skulle kommit när gears of war 2 kom. OCH MAXA MASKINERNA?!

Vet dom vad det betyder? MAXA = MAXA!! Inte att släppa ett spel i SUB HD när ALLA spel nästan är i 720p
Nej bajs på crytek efter det här. Läste att dx11 ska komma senare, får väll se om man laddar hem det då. Stödjer dom FAN inte med pengar nu efter dom gjort bort sig så här mycket...

Och nej... ni som undrar. JAG SKA KÖPA BF3 och INTE tanka hem.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem
Skrivet av Red_Gr3mlin:

Avbokade just crysis 2 efter att testat betan och läst lite runt om på forumen.
Varför avbokar jag då?

Ja låt mig gå igenom...
1. Grafiken ser rent ut sagt FÖR JÄVLIG UT om man sätter det bredvid Crysis 1
(tacka konsoller för det : @)

2. Grafik inställningar? DRIVER DOM ELLER?
Inga custom gfx inställningar här inte.. här luktar det också konsol port lång väg.
Jag menar min GAMLA burk som HADE SVÅRT att köra crysis 1 på medium kan helt plötsligt lira crysis 2 på
MAX?! är det ett skämt eller?

3. INGET dx11 vid start? Lol.... bara lol på det. Seriöst, BF3 släppts MED DX11 VID START! Så varför i HELVETE kan inte crysis teamet göra samma sak? Nej nu ska vi ju göra spel till ps3 / 360 så självklart spottar vi pc ägare i ansiktet på en gång och skiter i dx11 för låt oss säga dom första V?! jag menar dom har ju gaming pc, men för att JÄVLAS så låter vi dom spela i 360/ps3 grafik? WTF?

4. MP har man sätt förut : (, woooow jag kan göra mig osynlig (kz3 + 2) jag kan hoppa jätte högt... oj vad nytt, egen inriktning på vad du vill köra som i mp?! skulle det vara nytt också`?!

För i helvete crysis teamet, ni har gjort bort er TOTALT i mina ögon.
Trodde det skulle bli bra, trodde det skulle ta crysis grafiken till nya höjder, men istället får man ett spel som ser ut som om det skulle kommit när gears of war 2 kom. OCH MAXA MASKINERNA?!

Vet dom vad det betyder? MAXA = MAXA!! Inte att släppa ett spel i SUB HD när ALLA spel nästan är i 720p
Nej bajs på crytek efter det här. Läste att dx11 ska komma senare, får väll se om man laddar hem det då. Stödjer dom FAN inte med pengar nu efter dom gjort bort sig så här mycket...

Och nej... ni som undrar. JAG SKA KÖPA BF3 och INTE tanka hem.

+1 Bra sagt, håller med.

1
Skriv svar