Se den nya Battlefield 3-filmen

Medlem

Den dagen då alla blir nöjda = Armageddon!!

Intressant med det nya animationssystemet. Skulle vara roligt att få veta lite mer om det. Även hur Frostbite 2 destruction och rendering är förbättrat.

Medlem

Mäktigt!, PC var det också W A S D när han drog bort grabben som blev skjuten

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Muppas84:

Riktigt biffigt! Synd att inte ens FZ:s s.k. "högupplösta" film gör spelet rättvisa. Vore trevligt om man kunde få filmer i samma klass som hos GameTrailers.com.

Jag instämmer att den högupplösta inte är i världsklass men det är vad som finns tillgängligt för närvarande (den är tagen från den officiella sajten). Vi väntar ivrigt på att få tag i den (än mer) högupplösta versionen från EA direkt.


signatur
Medlem

! GRYMT BRA GJORT... vill se mer, vill spela spelet nu! =(

Medlem

Jahaja, det här såg trevligt ut. Var det någon som "noob-tubade" i slutet av filmen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Redaktör
Ponny

Jag föll som en fura för ljuseffekterna. Oj så fiiint. Mer sånt!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Man kommer sitta som en liten p12:a på julafton när det här kommer ut ! TAGGAA!

Medlem

Ohh. ohhhh! Schexhe!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Ser fantastiskt ut!

Medlem

Supersnyggt! Kommer bli väldigt intressant att spela.

Hoppas bara man kan sikta ordentligt i detta spel till skillnad från en uppsjö av tidigare konsolportade FPS-spel och deras grymt irriterande muslagg.


signatur

"plz" - Worst kind of offense

Medlem

"Gimme' a sitrep."
"I'm up."
"I'm up."
"I'm fucked up, but I'm up."

xD
Betydligt hårdare än Bad Company dock. Kommer nog inte skaffa detta till konsol, blir förhoppningsvis en ny dator snart. Får börja slänga ut möblerna och göra rum för en dator till. Behöver ändå en till för att få lite bra LAN stämning här. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Soldaternas gångstil ser lite skitnödiga ut när de går i början av filmen...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ser riktigt gött ut. Ett litet Mirror's Edge hopp på slutet.

Medlem

I love the sound of Frostbite in the morning

Medlem

Riktigt snyggt ljus och animationer

Är själv väldigt positiv till en SP Kampanj då det kan vara en rolig sak att köra men fokuset bör ändå ligga på MP

Medlem

Okej.......... Väldigt stela animationer på personen man är. Ser riktigt flummigt ut hur han är så stel med sitt vapen när han går och springer.

Hoppas dom bättrar på detta.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av kaem79:

snyggt o tråkigt fps o inga nyheter i fps genren. hallå utvecklare gör nåt åt saken!?!?! o jag fattar inte hur CoD kan sälja mer än battlefield? jag är oxå mer intresserad av singelplayer än multiplayer...

Vadå nytt? Fps är fps, hur mycket finns det att göra lixsom ?

F.ö är animationerna helt fantastiska.

#Dice slopade animationssystemet från både #Mirror's Edge och #Battlefield: Bad Company 2 och använder istället ANT, vilket utvecklats inom EA för sportspelen.

Som det står i PCG animationer tagna från tex FIFA och det syns när dom springer

Tycker stämningen när de går i trupp verkar mycket verkligare på nåt sätt. Annars är det ett sömnpiller i tex COD när man ska följa efter nån kapten med en pil och en "follow"skylt hela tiden här känns det som vad som helst kan hända i övergivna lagerhus

Skrivet av Remus:

Okej.......... Väldigt stela animationer på personen man är. Ser riktigt flummigt ut hur han är så stel med sitt vapen när han går och springer.

Hoppas dom bättrar på detta.

Skulle det "bobba" mer så skulle iaf jag bli åksjuk


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag är skeptisk till SP men men finns väl andra som vill ha det. Det såg snyggt ut men inte så snyggt som jag hade förväntat mig efter allt man läst men snubblade precis på en spelartikel på aftonbladet (ja jag vet skojarbladet) där han skriver att Dice visade upp spelet på PC också,
"För det första demonstrerar Dice ”Battlefield 3” på en svindyr PC med grafikkort som antagligen skulle få dagens konsoler att smälta. Spelet är förstås på gång till både Playstation 3 och Xbox 360, men den svenska studion erkänner att det är fysiskt omöjligt att få spelet att se lika bra ut på de över fem år gamla maskinerna. "

Det fick mig iaf att må lite bättre

Medlem

Call of Duty: Battlefield 3
Battlefield: Bad Company 3.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ser riktigt läckert ut!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Ser ju sjukt bra ut iallafall!
Tror dock att Battlefield-seriens "Call of Duty"-fiering kommer, förr eller senare, att bli Battlefield-seriens grav. DICE kommer att gå så sjukt mycket back.. synd.


signatur

Have a good time!

Medlem

Awesomeness på högsta nivå!!
Kommer kicka skiten ur nästa COD, whenever it comes.

Dock så gillar jag inte FZs nya jw-player... går ju inte köra fullscreen, iaf inte i mitt google chrome

Medlem
Medlem
Medlem

Grymt snyggt, men miljöerna har vi sett förr.

Medlem

Sjukt härligt att se det spelas med mus och tangentbord! Det är inte något man är van vid idag direkt.

dzl
Medlem

Ser galet bra ut! Blir till att säga upp sig från jobbet och dumpa sambon när det släpps.

Och till er pessimister. Ät bajs!

Medlem
Skrivet av Wartex:

Sjukt härligt att se det spelas med mus och tangentbord! Det är inte något man är van vid idag direkt.

Haha, tänkte likadant. Hade en konsolversion visats upp hade jag tappat det, men istället skruvades hype-maskinen upp ytterligare! Detta är nog första gången någonsin jag hoppas att sommaren kommer springa förbi så snabbt som möjligt!

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Call of Duty: Battlefield 3 Battlefield: Bad Company 3.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av corporaln0ll:

Awesomeness på högsta nivå!!
Kommer kicka skiten ur nästa COD, whenever it comes.

Dock så gillar jag inte FZs nya jw-player... går ju inte köra fullscreen, iaf inte i mitt google chrome

Förhoppningsvis fixas det med eftermiddagens patch


signatur
Skriv svar