Se den nya Battlefield 3-filmen

Medlem

Det kommer smiska..

Pre Alpha, ser ändå tokbra ut.
Inte många som kommer bli missnöjda med detta köpet..

Medlem

Det ser epic ut! Hoppas man får se lite filmer med fordon också

Medlem

Fuck me vad underbart det ser ut. Full HD http://www.youtube.com/watch?v=fRU-oXC3Ei0

Medlem

OMG u got me wet ;D


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Call of Duty: Battlefield 3
Battlefield: Bad Company 3.

+1

Medlem

Oh My!!
Givet köp. Längtar till multiplayer gameplay med fordon.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

dzl
Medlem
Skrivet av Peete:

Oh My!!
Givet köp. Längtar till multiplayer gameplay med fordon.

You said it brother! Detta är kärlek!

Medlem

Jag tror jag precis fällde en tår av lycka.
DICE, you guys rock big time.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Förhandsbokat och klart. Det är mestadels multiplayerdelen jag vill åt, men jag är väldigt glad att de gjort en singleplayer del också. Jag tycker om att först få lira igenom Single Player och sedan ge mig på Multiplayer.

Medlem

ffs sluta gnäll om SP...
MP kommer va bra... plus att man för veta lite om hur allt starta i BF3, så jag ser fram emot SP innan jag lirar MP.. så får man en bild o känning på hur allt fungerar.. d e ju aldrig fel..
jag SKA köpa Bf3 den saken e klar..
fps är ju fps, dessutom en fet video, vill bara se mer o mer ....
keep it coming!!!
animeringarna är super..

Vill inte vänta

GIEF!!!!!
Peace Out


signatur

//Peace out

Medlem

shit va coolt det ser ut! blir köp direkt , jag älskade ju BFBC2 på PC så det här lär ju vara grymt me.

Medlem
Skrivet av ohem:

SPännande, men det ser lite väl ut mycket som GRAW2 bara med högre tempo.

Tycker jag med, när jag såg första trailern gick tankarna på en gång till GRAW. Första GRAW på pc var riktigt bra och del två har jag inte kört än. Men detta ser ut att kunna bli ännu bättre, rent grafiskt är det inget snack om det iaf=).

"I'm fucked up, but I'm up!", låter välmående svenskt. Klart det ska vara SP-kampanj, och sedan MP-kul. Ser riktigt fint ut det här. Kul att DICE ger landet i väst ett pekfinger.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

wooooooooooow

Medlem
Skrivet av Qnott:

Riktigt snyggt ljus och animationer

Är själv väldigt positiv till en SP Kampanj då det kan vara en rolig sak att köra men fokuset bör ändå ligga på MP

Håller helt med, BF är i grunden ett MP-spel även om jag själv nog hellre kör SP delen av spelen mer än MP delen. Jag kan förstå att man blir lite orolig över att fokus nu verkar ligga på storyn då samtliga spel i serien, fram till Bad Company, egentligen aldrig hade en SP del utan den var mer för att öva inför online spel. Jag tror detta kan bli riktigt bra och av det jag sett än så länge tror jag inte Dice kommer göra pc spelarna besvikna.

Inaktiv

Ser riktigt trevligt ut. Kommer absolut köpa detta liret!

Medlem

Herregud vad AWESOME! Inget snack om saken, jag ska uppgradera datorn REJÄLT inför det här spelet, bara börja spara på les muney här och nu.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Med tanke på Dice och BF-seriens arv som en trendsättare inom MP så är jag förvånad över att de väljer att visa upp spelet genom dess SP-del.
Om man endast ska döma efter denna trailer så ser det ut som bara ännu ett CoD/MoH. Självklart kommer det inte att bli så men denna trailer ger inte mycket battlefield-igt att dräggla över.

Jag hoppas dock att dess MP-del INTE på något sätt inspireras av COD-spelen. Den som lever får se, men jag hade hoppats på mer från denna mässa.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Vad hände med det klassika soundtracket?

Medlem

OH MY GOD!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av totte1015:

Ser ut som alla andra shooters...

Berätta då hur man ska göra för att få det att se annorlunda ut.

Du säger det bara för att det är en fps.
Alla fps:er ses ur förstaperson med ett vapen i händerna (obviously).
Då är det ju självklart att de "ser lika ut". Det som skiljer spelen är dock motorn som används.
Man kan ALDRIG få samma känsla med två olika motorer.

Med det sagt kan jag säga att gameplayet ser grymt ut (det spelas till och med på PC i åtminstone en av scenerna). Jag hoppas innerligt att det blir bra.

Medlem
Skrivet av gurgamin:

Vad hände med det klassika soundtracket?

Saknar också det - men det finns iaf att lyssa till på Spotify
http://open.spotify.com/track/28RO5oP23oQ2Jxud6iby7q

Medlem

Detta ser verkligen otroligt bra ut. Älskar den vackra animeringen dem fått till på gubbarna Battlefield har alltid levererat en grymt skön krigskänsla å BF3 lär nog vara grädden på moset vi väntat på! Bra jobbat

Medlem

"Do you ever ask yourself how this part of the world gets PIP PIP up all the time"
ha ha!!
Det gnälls lagom mycket här inne, vilket är riktigt tråkigt.
Gnällkulturen har frodats ordentligt.

Moderator | Testpilot

Bajs.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

jag kan säga direkt att trailern är renderad i 3dstudio, och efterbehandlad i after effects,, säg någon speltrailer som är 100% äkta ingame?

Medlem

US marines + Mellanöstern + FPS = Har jag inte sett detta tidigare... hmm..

Hoppas på lite mer variation i miljöer och liknande, tycker personligare att nordligare breddgrader är betydligt skönare att spela i. Sen är det väl lite tragiskt att EA fortfarande försöker härma efter modern warfare serien istället för att göra något eget. Till och med konsolspelarna måste ha tröttnat på mellanöstern vid det här laget ?

Inaktiv

det lät på samma sätt när folk såg trailern av bad company 2 .. men när man startat spelet med alla inställningar på max, såg deet ändå ut som nått katten släpat in ,jämfört med trailern

Medlem
Skrivet av dzl:

Ser galet bra ut! Blir till att säga upp sig från jobbet och dumpa sambon när det släpps.

Och till er pessimister. Ät bajs!

+1 hä hä

SP delen är väl till stor del PR trick för konsollerna så att det ska gå hem även där. Men SP delen kan man leva med då den brukar va helt ok, smått rolig ibland.
Så länge inte MP får lida för det...men så verkar ju inte fallet. Det är väl lättast att "showa" med SP på en spelmässa.

dzl
Medlem
Skrivet av riktigninja:

jag kan säga direkt att trailern är renderad i 3dstudio, och efterbehandlad i after effects,, säg någon speltrailer som är 100% äkta ingame?

Är du hög?

Skriv svar