Testa Call of Duty: Black Ops
"Bättre sent än aldrig" heter det. Activision håller med och firar in våren med en demo av förra höstens hetaste actionspel.
#activision, #call-of-duty-black-ops
När jag tänker på det så är cod faktiskt skojj om du stänger av alla killstreaks etc medans du spelar SnD med ett gäng polare mot några andra.
Ett sätt att pissa på oss ytterliggare, när intresset för BF3 är stort, måste man dra till med drastiska åtgärder.
Demot skulle ha kommit innan själva spelet, Activision kan slicka hästpung med deras sätt att behandla oss.
Först möts kritiken med buggarna med arrogans och sen hånar oss PC-användare med att inte släppa demo heller.
Äckligare företag får man nog leta efter.
Asså fyfan vilket kasst spel det här är, sp kan jag inte uttala mig om så mkt pga man tröttande totalt efter att i cirka en timme hållit in w tangenten och vänster musknapp oavbrutet. Mp-delen är ju helt klart en av de mest hjärndöda man haft oturen att stöta på.
B lup
Asså fyfan vilket kasst spel det här är, sp kan jag inte uttala mig om så mkt pga man tröttande totalt efter att i cirka en timme hållit in w tangenten och vänster musknapp oavbrutet. Mp-delen är ju helt klart en av de mest hjärndöda man haft oturen att stöta på.
Haha, håller med dig helt om sp-delen. Började med att köra på hard, men då dog man helt plötsligt av saker man inte kunde undvika, folk som kom i ryggen när man regenerade osv, och det var inte svårt på ett kul sätt, utan bara svårt på ett tråkigt sätt, så jag bytte till easy och halvsovandes sprintade jag igenom hela spelet bara för att klara det.
Hej Activision.
http://2.bp.blogspot.com/_E8BpJEni77I/Sl4A6TBEmeI/AAAAAAAAJ7o/deLYNXLaCJs/s400/suck+it+lemons.gif
För att släppa ett jävla demo ett halvår efter spelets release och både MW2 och BOPS fortfarande kostar max pris.
Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.