Testa Call of Duty: Black Ops

AW8
Medlem

Dags att dronta, dags att fronta

Korvgift


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

1. Activision borde fixa buggarna i BO till o börja med.

2.

Skrivet av Remus:

Höstens hetaste spel? Hmm?? Blir inte det antingen Mass Effect 3 eller Battlefield 3?

Förra höstens hetaste spel låter snarare mer troligt

. : Jag gissar på att du trollar.

3.

Skrivet av Wartex:

Haha, håller med dig helt om sp-delen. Började med att köra på hard, men då dog man helt plötsligt av saker man inte kunde undvika, folk som kom i ryggen när man regenerade osv, och det var inte svårt på ett kul sätt, utan bara svårt på ett tråkigt sätt, så jag bytte till easy och halvsovandes sprintade jag igenom hela spelet bara för att klara det.

Så direkt när det går dåligt ger du upp? Istället för att testa en annan strategi ger du upp och tar den enkla vägen

Aja, men de borde i alla fall fixa buggarna istället för att släppa demon här o var >.<

Medlem
Skrivet av showerguy:

PC folket måste vara dom största trollarna här. Klagar på allt i varenda tråd känns det som. ( Jag älskar PC)

Jag vet inte hur du känner för att bli nerbajsad av utgivarna gång på gång med spel som kräver mindre och mindre med fulare grafik i följd, spel som är buggiga som fan där utgivaren lägger en salva sperma i din mun, när det påpekas att det finns gott om buggar, spel som portas från konsol, demo som inte över huvud taget kommer till oss som fortfarande föredrar PC och att det kostar att vara deras jävla betatestare.

Det finns fog för allt klagande när det gäller CRAPtivision m.fl.

Medlem

Verkar som vår käre vän Kotik börjar bli lite nervös av all uppståndelse kring bf3;)
Sen att dom släpper demo så här sent och dessutom dissar pc visar ju vilket äckligt jävla skitföretag activision har blivit.
Synd att dom har tagit över så stor del av spelmarknaden.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Vad är det för gnäll om Black ops hela tiden, det är ett bra spel! Så länge det inte finns några helikoptrar i luften. Sluta gnäll!

Medlem

Jag köpte black ops när det kom ut och tyckte det var helt ok.
För ett par veckor sedan så bytte jag operativsystem från XP till Win 7
Då buggar spelet ur Det laggar lite grann hela tiden och när det är höga ljud så laggar det extremt mycket.
Så det är helt ospelbart nu Jag har sett att det är fler som har detta problemet och det finns diverse lösningar på det men inga funkar hos mig. Nån patch som fixar det verkar inte heller vara på gång .

Medlem
Skrivet av mrpeters:

1. Activision borde fixa buggarna i BO till o börja med.

2.

Skrivet av Remus:

Höstens hetaste spel? Hmm?? Blir inte det antingen Mass Effect 3 eller Battlefield 3?

Förra höstens hetaste spel låter snarare mer troligt

. : Jag gissar på att du trollar.

3.

Skrivet av Wartex:

Haha, håller med dig helt om sp-delen. Började med att köra på hard, men då dog man helt plötsligt av saker man inte kunde undvika, folk som kom i ryggen när man regenerade osv, och det var inte svårt på ett kul sätt, utan bara svårt på ett tråkigt sätt, så jag bytte till easy och halvsovandes sprintade jag igenom hela spelet bara för att klara det.

Så direkt när det går dåligt ger du upp? Istället för att testa en annan strategi ger du upp och tar den enkla vägen

Aja, men de borde i alla fall fixa buggarna istället för att släppa demon här o var >.<

Som sagt, det var inte roligt svårt. Var inte så man kände "Heck yeah! Nu ska jag visa dem jävlarna!", utan snarare "jahopp, där sprängdes plötsligt en bil bredvid mig så jag dog.. Ahopp spelet ville inte att jag skulle stanna här, så jag dog igen." osv.

12
Skriv svar