John Romero: "Jag är färdig med hardcore-spelarna"

Medlem
Medlem

Nej John, Hardcorespelarna är färdig med dig..

Medlem
Skrivet av clumsyandshy:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ja varför inte, hade väll sett han fortsatt med det "han är bra på", men alla väljer sin väg och han får ju fortfarande göra spel så

Håller med. Bra för honom om det är det han nu vill göra. Vi borde uppskatta allt han gjort i sin karriär istället för att bara gnälla.

Då återstår fortfarande frågan, vad har han gjort då? han gjorde några nivåer till doom och quake som typ en apa skulle kunna snickra ihop. Det var ju knappast så att varken Doom eller quake handlade så mycket om annat än att ta sig från a till b och döda allt i sin väg... Daikatana blev en grön röra som floppade totalt... Sedan dess har man bara hört om hans projekt men aldrig sett något färdigt resultat...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

John Romero vill inte göra oss hardcore spelare till hans bitch, han vill göra resten av världen till hans bitch!

Och tja, jag vet ärligt talat inte vad tusan han har gjort för oss de senaste åren.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Bryr mig inte särkilt mycket om någon nisse väljer att prioritera korkade människor, synd bara att den pest-attityden går igenom en hel del inom spelindustrin nuförtiden.

Heldum inställning.

Antingen gör du ett bra spel eller inte, folk kommer gilla det ändå.

Men visst, fortsätt göra spel för korkade.

Medlem
Medlem

Efter att ha läst de flesta kommentarer i den här tråden så kan man verkligen inte klandra honom. Så lätt folk glömmer det bra folk har gjort och fokuserar på det dåliga. Haters are gonna hate?

Bättre lycka inom fejsbook spelen, Mr.Romero. I salute you!


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

12
Skriv svar