Battlefield 3 - läckt gameplay

Robot
Battlefield 3 - läckt gameplay

Ta dig en titt på ultrahett om än skakigt material från Dice hypade förstapersonspangare.

#battlefield-3, #dice


Medlem
Battlefield 3 - läckt gameplay

fan EA tog bort videoklippet

Medlem

"...inte längre tillgänglig" upphovsrätts bla bla bla. Synd!

Medlem

satan, redan raderad av EA. Ladda ner den nästa gång och sedan lägg upp den här!

Medlem

skulle detta vara det som dom visade på en projektor från singleplayer?

Medlem

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Gillar verkligen hur de tagit förstapersonskroppen från mirrors edge. Om det här spelet verkligen blir så snyggt animationsmässigt som det är i filmerna (vilket det finns anledning att betvivla, npc-gubbarna rör sig verkligen inte som andra spelare i ett internetspel), så ser det ut att bli det största steget framåt i grafisk kvalitet på länge! I övrigt har ju pc-spelen stagnerat helt och hållet trots kraftfullare hårdvara...

Medlem

ack segt och vänta ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Jag hann se det YESSSSSS!!!!!!!!! STOLT! Ni som väntar tills den 16 mars kommer bli glada!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Alla hinner se det..

Impressive, most impressive..

Medlem

Så jävla bra det ser ut att bli. Krigsorgasm.

Medlem
Skrivet av Jesper1230:

Jag hann se det YESSSSSS!!!!!!!!! STOLT! Ni som väntar tills den 16 mars kommer bli glada!

Hinner se? Det ligger ute på mirrors redan som alla ser på, bara för det försvann från Youtube är det inte allt borta för det..
Och vem har sagt att det är nästa avsnitt som kommer 16 mars?


signatur

The King is Back

Mysfaktor 10...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tror starkt på att detta blir årets bästa spel! Grafikmässigt, animation och nya spelkänsla (; (imo)

Medlem
Skrivet av FortuN:
Skrivet av Jesper1230:

Jag hann se det YESSSSSS!!!!!!!!! STOLT! Ni som väntar tills den 16 mars kommer bli glada!

Hinner se? Det ligger ute på mirrors redan som alla ser på, bara för det försvann från Youtube är det inte allt borta för det..
Och vem har sagt att det är nästa avsnitt som kommer 16 mars?

Det står i slutet av senaste Gameplay / Bad Part of Town
http://www.youtube.com/watch?v=ekDutunw1mk

Medlem
Medlem

Heh. Soldaten ligger ned och kryper, för att sedan på typ noll sekund hoppa ned med benen först.... förutom den "scenen" eller vad man kan kalla det så såg det riktigt bra ut.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Får hoppas att det är 25000x bättre än BF:BC2, vilket jag anser är en katastrof.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Krigsorgasm.

Haha! 2011 års bästa ord so far.

Medlem

Enda jag kan klaga på är att vapnen verkar ha lite för lite rekyl men annars så.... GE MIG! Vill ha! Nu!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Så synd på det äckligt höga tempot. Fick fan epilepsi av Black Ops och nu fortsätter det.. aaargh!


signatur

Have a good time!

Medlem

Måste säga att detta ser sjukt läckert ut! Tack för länkarna!

Medlem

FZ, länka inte till Youtube när ni vet att klippet kommer att försvinna (läckt gameplay har en tendens att plockas ned rätt fort) och ha inte kvar nyheten när klippet inte går att se på.

Medlem
Skrivet av FortuN:
Skrivet av Jesper1230:

Jag hann se det YESSSSSS!!!!!!!!! STOLT! Ni som väntar tills den 16 mars kommer bli glada!

Hinner se? Det ligger ute på mirrors redan som alla ser på, bara för det försvann från Youtube är det inte allt borta för det..
Och vem har sagt att det är nästa avsnitt som kommer 16 mars?

Tänkte mer på dem som inte vill se den i jätte dålig kvalle!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Åh vad jag är galet nyfiken på hur förstörelsen kommer se ut i MP. Knappast att det klippet släckte törsten för att vilja se mer.

Åter, tack för länkarna.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Haha, meningslöst att ta bort nåt från internet när det väl kommit ut


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

123
Skriv svar