Betatesta nya FZ-sökningen
Vi söker hjälp att söka buggar i nya sökningen. Var med och finslipa Sveriges bästa spelsökning!
1337 sökningar på showerguy när jag tittade Haha!
Misstänkte att någon skulle missbruka sökhistoriken, men hade ett naivt hopp om att vi skulle kunna låta den leva sitt eget liv. Så verkar dock inte vara fallet, nu kommer vi tvingas begränsa/censurera.
Misstänkte att någon skulle missbruka sökhistoriken, men hade ett naivt hopp om att vi skulle kunna låta den leva sitt eget liv. Så verkar dock inte vara fallet, nu kommer vi tvingas begränsa/censurera.
Nej vad synd
Den verkar ju vara jättebra i alla fall, hoppas dom slutar spamma med desamma!
Men i huvudtaget, tack för sökmotorn, den värmde. Det är verkligen en bra sökmotor som verkar fungera smidigt och bra.
hejsanhejsanhejsan
För den nyfikne: Sökmotorn heter Sphinx, är ryskutvecklad och används bland annat av Craigslist, DailyMotion och PirateBay. Den är opensource.
För den nyfikne: Sökmotorn heter Sphinx, är ryskutvecklad och används bland annat av Craigslist, DailyMotion och PirateBay. Den är opensource.
Tack för extrainfon, kul att veta vad som ligger bakom
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
I dont get it. showerguy?
En liten gnällspik här på fz
Okey. Såna finns det gott om här. Men varför skulle man inte få söka på hans namn? Är det här någon åldersgrej som vi gamlingar inte förstår oss på?
"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty
Hela sidan verkar vara trasig nu.
Går inte att använda den alls....
Så blev det för mig med, men löste sig med en sidomladdning.
// edit
Jag ser nu att det blir på fler ställen, vid t ex Bildjäveln och imprisonedgames, som även inte löser sig med sidomladdning.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Det kanske är bättre med att börja med att inte tillåta mer än 1 sökning var 15 sekund eller så
Vad låg medelåldern på FZ's medlemmar nu igen?
Eller så är det något riktigt grymt spel jag helt och hållet gått missat
Faktiskt högre än många andra. Fläckvis iaf.
Vad låg medelåldern på FZ's medlemmar nu igen?
Eller så är det något riktigt grymt spel jag helt och hållet gått missat
[Riktigt häftig bild här]
Faktiskt högre än många andra. Fläckvis iaf.
Achieved with Google Chrome-technology
Life is too short to remove USB safely.