Små vingslag av ren spelglädje

Skägg.
10 Chambers
Små vingslag av ren spelglädje

Jag är förmodligen sen till festen på det dåliga sättet. Inte det coola "jag kommer alltid sent och repellerar in genom fönstret"-sättet. Jag måste dock tipsa om Iphone-spelet #Tiny Wings för det är helt fantastiskt.

[eos_image="184695;w440"]Bird is the word![/eos_image]

Mekaniken är lika simpel som genial. Den lilla fågeln har för klena vingar så den måste ta hjälp av nedförsbackar för att generera fart, vilket du gör genom att hålla in vingarna medelst knapptryckning. När du släpper flaxar den för glatta livet och kan därmed få lite skjuts uppåt. Allt hänger sedan på din tajming i de nästkommande dalarna och målet är att samla mynt och komma så långt som möjligt. Du jagas nämligen av natten. Släng in ett par utmaningar och jag är totalt fast. De bäst spenderade sju kronorna denna månad. Tiny Wings är ren spelglädje.

#blogg


signatur
Medlem
Små vingslag av ren spelglädje

Köpt. Ska testas senare under dagen!

Medlem

Jag och min flickvän har delat glädjefulla stunder med Angry Birds och det här spelet verkar vara ett givet köp - Hoppas bara att spelet fortsätter att utvecklas, för med powerups så skulle det här spelets livslängd skjuta i höjden

Medlem
Medlem

Ska testats,
angry birds tycker jag var trist, finns liknande som är bättre, dock vet jag inte på iphone. cut the rope är ett bra spel dock, och lux kör jag en hel del, gratis versionen, betal versionen fick dålig kritik, kan vara annat nu, men gratis banan räcker gott och väl och är det jag kör mest, när jag sitter på dass påminner om risk, strategi also. gillar man det, så gillar man lux

1
Skriv svar