Snart köper du DC Universe Online via PSN

Robot
Snart köper du DC Universe Online via PSN

För seg för att masa dig iväg och inhandla Sonys senaste onlinerollspel? Oroa dig inte, snart kommer det till dig!

#sony, #dc-universe-online


Medlem
Snart köper du DC Universe Online via PSN

ganska roligt spel dock väldigt tråkig miljö och repetivt....inte värt priset just nu. dock bra att de släpper det till PSN


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Det är lite konstigt att det inte gick att köpa på PSN redan från början, det är ju trots allt ett onlinespel.
Är sugen att testa, men 450:- känns lite dyrt. Iofs får man ju 30 dagar fritt men men...

Dessutom är jag småbarnsförälder och bör hålla mig borta från MMO's

Moderator | Testpilot
Skrivet av IronCouncil:

Det är lite konstigt att det inte gick att köpa på PSN redan från början, det är ju trots allt ett onlinespel.
Är sugen att testa, men 450:- känns lite dyrt. Iofs får man ju 30 dagar fritt men men...

Dessutom är jag småbarnsförälder och bör hålla mig borta från MMO's

Köper du spelt på direct 2 drive så går det på under 300. Då krävs ju dock PC men du behöver inte vara rädd för att ha en mäster dator


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag gillar spelet. Det är väldigt lätt att levla. Det tar bara en vecka att nå maxlevel. Köpte det till PC för drygt 3 veckor sen och nu har jag två lvl 30 karaktärer. Det enda jag stör mig på är att det är fortfarande väldigt buggigt. Många achievements som inte låses upp trots att man gör som det står och en del quest funkar inte alls.

Medlem

va brao då har inte testat det än för tycker det räcker med månadskostnaden för wow men ska snart luta med wow ändå så kanske ska köpa sen när den är lite billigare.

1
Skriv svar