APB: Reloaded förbereder för öppen beta

Robot
APB: Reloaded förbereder för öppen beta

Den stängda betan av nyversionen av All Points Bulletin har i tre veckor vart igång i USA. Inom kort ska det dra igång i Europa, och redan nu förbereder sig utvecklarna för den öppna betan.

#apb-all-points-bulletin


Medlem
APB: Reloaded förbereder för öppen beta

Om det är bättre än förut är jag definitivt sugen

Medlem

Det är det inte imho. Visserligen är det bara en amerikansk server igång nu så man får 250 ping om man sitter i europa, men det känns som att de har spenderat för lite tid på att fixa till det, och den tid de väl har spenderat har gått åt helt fel saker. Jag tyckte inte det var något fel med att starterbilen var helt svart, men nu har de gått och gjort en annan default-paintscheme på den (och jag tror inte det var någon med grafisk inriktning som gjorde den heller ). Såna saker har de gjort. Tweakat småsaker. Fortfarande 2 stridszoner, fortfarande samma "endgame". Menmen, gratis limited accounts kan man väl inte klaga på kanske?

Medlem

Jag kom in i den stängda betan. Spelet är sämre än förut. Samma spel fast man måste betala för alla saker ingame, med andra ord väldigt begränsat

Medlem

Xrick du e just hel j**la dum i huvudet det e ju closed beta klart allt e lite fu**at som vissa andra som spelar det tycker dom har förbättrat det mest fast vissa saker måste dom fixa som dom nog kommer göra till open beta öppnar hoppas jag men jag tycker dom lyckats mycket bättre en RTW fixat saker som Rtw aldrig nog skulle göra och förbättrat det mesta


signatur

When do you think people die? When they are shot through the heart by the bullet of a pistol? No. When they are ravaged by an incurable disease? No. When they drink a soup made from a poisonous mushroom!? No! It’s when they are forgotten.

Medlem

Xrick, hoppas du raporterar allt du tycker inte funkar bra och buggar, det är det man gör som beta testare.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Spenderade sjukt många timmar med att rapportera buggar, komma med förslag och rösta på andras förslag om hur man ska förbättra spelet. Allt blev totalt ignorerat, av alla fantastiska idéer jag läst på forumet använde dom sig inte av en enda. Därför spelet ser ut som det gör..

Edit: Nu menar jag förra utvecklaren, men har dom lyckats förstöra spelet ännu mer så tänker jag bara spela spelet av en enda anledning. Griefa allt och alla så hårt det bara går. Dom lär då knappast få nå pengar av mig.

Medlem

Vill ha detta spel till 100%!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Även jag är med i den stängda betan. Var med i RTW's stängda beta också. Än så länge så har jag inte märkt så mycket som förbättrats eller försämrats. De säger ju själva att allt det som kommer göra APB annorlunda, kommer ju i den öppna betan.

Vi får bara vänta och se. Längtar även till att de Europeiska servrarna ska komma up. Börjar tröttna på en ping runt 250-400 :/


signatur

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Medlem

Är med i den öppna betan. Dem bjöd in några europere för att testa delayen. Det fukar lite sådär det är inte super laggigt.

Den stängda betan kulle förövrig bara fixa dem missa server spikarna som RTW inte lyckade fixa. G1 Har lyckats ganska väl med det och har t.o.m ökat spelar antalet per område. Hoppas dem får till spelet för det är skitroliga o spela med kompisar.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Negeh:

Xrick du e just hel j**la dum i huvudet det e ju closed beta klart allt e lite fu**at som vissa andra som spelar det tycker dom har förbättrat det mest fast vissa saker måste dom fixa som dom nog kommer göra till open beta öppnar hoppas jag men jag tycker dom lyckats mycket bättre en RTW fixat saker som Rtw aldrig nog skulle göra och förbättrat det mesta

Wow fint skrivet! Closed beta av ett tidigare "färdigt" spel ja!

Hoppas verkligen de får till det här spelet!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Så det är därför det bara fanns US servrar uppe ^^

Blir skönt att slippa 400MS när man spelar ;P

1
Skriv svar