Gothic och Batman för en billig peng

Robot
Gothic och Batman för en billig peng

Mitt-i-veckan-rean hos Steam bjuder på gotiska lekar i och utanför Gotham City.

#batman-arkham-asylum


Medlem
Gothic och Batman för en billig peng

Hmmm? Kan detta vara ett tecken från ovan att det är dags att köra igenom Batman Arkham Asylum? Jag missade det spelet 2009 och orkade inte bry mig.

Men det verkar ganska bra?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Hmmm? Kan detta vara ett tecken från ovan att det är dags att köra igenom Batman Arkham Asylum? Jag missade det spelet 2009 och orkade inte bry mig.

Men det verkar ganska bra?

It's pretty much the awesomest!

Remus. spela, du vet inte vad du missar. Det är fantastiskt!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Älskade Gothic 3 så Forsaken Gods var ett givet köp. Fyran var fortfarande för dyr för att köpa digitalt.

Medlem

Gothic 2 med Night of the Raven är utan tvekan det bästa Gothic-spelet, hade jag inte redan haft det så hade det varit ett självklart köp.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Jag skaffade det till X360 för två veckor sedan. 170 spänn. Men det är ju så jävla grymt alltså. Combat är ju vansinnigt kul.

Medlem

Gothic 3 är och kommer alltid vara ett av dom bästa rollspelen någonsin släppt.

Medlem

Nu har jag köpt Batman via Steam! Det var ju kanon enkelt! 2 knapp tryck så har man spelet i sitt library och kan installera det precis när man vill! Får vänta med att installera det efter jag kommit hem ikväll!

Detta skall bli skoj! Skall testa Physx för första gången också med mitt GTX 470.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

"3rd-party DRM: SecuROM™ 4 machine activation limit"

VARFÖR?

Medlem

Har inte spelat någon version av Gothic ännu, men nu är det nog läge att slå till, särskilt efter att jag läst era (och andras) kommentarer.

Batman har jag förstås redan (pure awesomeness!).

1
Skriv svar