Stronghold 3 försenas

Robot
Stronghold 3 försenas

Utvecklarna Firefly behöver mer tid – nytt släppdatum under sommaren.

#stronghold-3, #southpeak-interactive, #firefly


Medlem
Stronghold 3 försenas

Åh nej så tråkigt..... ....är vad jag hade sagt om jag inte helt missat att detta var på väg (är så mycket annat skoj som släpps i år).

Istället: Hurra, ett nytt Stronghold!

Medlem

Äntligen någon utvecklare som faktiskt tar sig an och släpper ett spel som inte är så fruktansvärt buggigt vid släpp som många av de största tillverkarna gör idag. dom titlarna som släpptes förr till ps2 exempelvis var inte alls så buggiga knappt buggiga alls sitter och undrar här varenda dag när jag spelar ett spel varför de inte kunde göra spelen lika bra som de gjorde förr?

Medlem

Gutt att de tar sig tid att finputsa på spelet.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Stronghold ftw! (iaf 1'an)

Medlem

It's okay, take your time
Jag gillade ettan och tvåan, så ta god tid på er, vill inte ha någon buggig röra

Medlem

Det är bara originalet från 1993 som räknas. http://www.mobygames.com/game/stronghold

Medlem

Stronghold Crusader minns jag som fantastiskt roligt, tvåan förträngde jag rätt snabbt. Hade inte ens hört talas om att trean var på väg.

Medlem

Jag har inte heller hört att en 3a är på väg, någon som vet hur många soldater man kommer kunna ha på skärmen samtidigt? 2an failade väl på att man hade för några samtidigt om jag minns rätt?


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar