Se Jedi-utvecklingen i The Old Republic

Robot
Se Jedi-utvecklingen i The Old Republic

Bioware bjussar på hur din rustning och utrustning förändras allt eftersom dina Jedi-krafter utvecklas i Star Wars: The Old Republic.

#star-wars-the-old-republic, #bioware, #blizzard


Medlem
Se Jedi-utvecklingen i The Old Republic

Ser riktigt bra ut ! längtar som fan till en beta

Medlem

Har inte haft något intresse för detta spelet innan men efter denna videon blev jag taggad, nyligen tröttnat på WoW så detta skulle inte sitta fel

Medlem

Hmm, detta eller TSW.... Kan inte bestämma mig :S


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Har varit lite avaktande tidigare, men med denna video ser det verkligen ut som att animationerna förbättrats och helheten börjar ta form - blir ett köp oavsett iofs, SW o Bioware can ju inte slå fel

Medlem

Ser skit ut... Gameplay blir säkert bra, men fyfan vad dåligt det ser ut. Förstår att dom riktar sig in mot en större skala spelare utan high-end datorer, men ändå.

Medlem

Ser ganska roligt ut, skulle vara skoj att vara med ett mmo från start någongång. Men frågan är om man vill betala i månaden och så, spelar ju redan Darkfall.


signatur

Wai

Medlem

*suck*
Om istället SOE stod för nästa Star Wars MMO så hade allt nog blivit bra!

Medlem

Ser fortfarande rätt så stelt ut tycker jag.
Speciellt när han hoppade (runt 0:46) så såg det rätt så konstigt ut, men kan vara klippningen också...
Inte speciellt intresserad just nu, kanske kan bli skoj att testa, vi får se.

Inaktiv

Som hårdvaru geek tycker jag dom borde göra grafiken lite bättre men animationerna bör förbättras ännu mer! Hoppas verkligen det här blir ett riktigt bra MMORPG.

Medlem

Det kommer att bli en Jedi Sentinel för hela slanten! Jag är väldigt svag för dubbla ljussablar.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Höglund:

Det kommer att bli en Jedi Sentinel för hela slanten! Jag är väldigt svag för dubbla ljussablar.

Bra sagt!

I Jedi academy lärde jag ut över 100 pers hur man använde dem. Klart man använder det här också fasten det inte kräver lika mycket "skills"!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser fortfarande bara såååå stelt ut

Medlem
Skrivet av Corp!:

*suck*
Om istället SOE stod för nästa Star Wars MMO så hade allt nog blivit bra!

Hur tänker du nu? SOE har aldrig lyckats göra ett riktigt bra spel eller expansion någonsin. DCUO är ett tappert försök men det är fortfarande långt ifrån en 5 av 5 i betyg. Jag har nu spelat det i 5 veckor och jag har redan börjat ledsna. Hela spelet går ju enbart ut på att samla så unik kostym som möjligt och sedan flasha runt i Hall of Doom / Heroes motsvarighet.

Medlem

Till och med golvet ser stelt ut, nae blir inget köp för min del. Hoppas på Blizzards kommande "Titan" eller "FPS-delen" till EVE online även om man får vänta några år till.

Medlem

Tveksam art direction, fula fantastiskt dåligt blendade animationer, för få polygoner, överlag för utdaterade grafikeffekter, suddiga texturer...

Varför måste det verka så tråkigt??? Hade hoppats på ett snyggt och bra Star Wars-MMO.

Medlem

Blir mer och mer sugen varje gång jag ser filmerna från dom gillas starkt !

Medlem

Äsch! Ge mig Sith Warrior progression videon istället! Där snackar vi badass!

Skall jag köpa detta spel så kommer min main bli en Sith Warrior, utan tvekan!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

SOE mörda ju SWG

Medlem

Det här ser så fruktansvärt stelt ut så jag finner inga ord. Det här spelet känns som det var utvecklat för 10 år sedan och ska släppas nu. Jag får såna Warhammer Online vibbar av detta spel.

Otrolig hype, kring en fantastisk IP, men utförandet är urkass. när ska folk fatta att animationerna är bland det absolut viktigaste för att det ska kännas "riktigt".

Hoppas för guds jävla skull att det inte är lika dåligt som det verkar.

Medlem
Skrivet av Janson:
Skrivet av Corp!:

*suck*
Om istället SOE stod för nästa Star Wars MMO så hade allt nog blivit bra!

Hur tänker du nu? SOE har aldrig lyckats göra ett riktigt bra spel eller expansion någonsin. DCUO är ett tappert försök men det är fortfarande långt ifrån en 5 av 5 i betyg. Jag har nu spelat det i 5 veckor och jag har redan börjat ledsna. Hela spelet går ju enbart ut på att samla så unik kostym som möjligt och sedan flasha runt i Hall of Doom / Heroes motsvarighet.

Tänker som så att dem måste lärt sig av sina misstag vid det här laget. Men främst för att världen, fysiken, ljudet, allt, känns mer realistiskt i SWG än det här gör. Det här känns som Clone Wars figurer man får ur ett flingpaket. Så jag menade att då hade iaf designen sett värdig ut!

Medlem

Yummy Mummy!

Ser bättre ut för var video.

Medlem

Undrar hur många Jedis som skurit armarna av sig när de stoppar ner ljussabeln? Såg bättre ut än de tidigare, även om jag fortfarande är tveksam till Clone Wars-stilen.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Ser faktiskt bra ut (nu när man vant sig vid hur det ska se ut). Blir mer och mer intresserad.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Detta ser fortfarande helt för jävligt ut. Hur fan kan dom ta ett sånt bra koncept till story och mmo värld för att göra det till den här skiten? Ojojoj...

Pansarknekt

Det här ska liras. Men jag hoppas det finns mer gear än det där per klass


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Var kämpe intresserad efter första trailern vid e3 för två år sedan, sedan har bara allt fler frågetecken och fram för allt har ingame trailerna har sett väldigt ut som vilket mmo som helst. Dessutom ser det aning stelt ut..

Om man byggt och skapat ett nytt slags mmo, vilket man inte har visat i någon trailer hade jag gett det en chans. Nu är det precis lika dåligt som wow, en galen skrimish fest för att nå nya levels, och sitta och klicka på skills medan man sover.

Varför ger ni oss inte ett mmo, som bygger mer på historia, och mindre på att faktiskt nå nya nivåer så fort som möjligt.. Inte värt att betala för i månaden när man får exakt samma spel, bara annat namn och nya miljöer.

1
Skriv svar