Få nyckel till Battlefield: Play 4 Free-beta

Robot
Få nyckel till Battlefield: Play 4 Free-beta

1000 nycklar väntar på krigsvilliga soldater, först till kvarn gäller.

#battlefield-play-4-free, #battlefield-2, #battlefield-bad-company-2, #dice, #battlefield-heroes


Medlem
Få nyckel till Battlefield: Play 4 Free-beta

Servrarna laggar ju sönder

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av sgt_lol:

Servrarna laggar ju sönder

I spelet? Jag har haft mycket litet problem med det.


signatur
Medlem

Jag tog en iaf, yay :].

Medlem

Fick efter lång väntan en nyckel, men spelet var inte särskilt kul...

Känns allmänt gammalt, långsamt och slitet.

Synd.

Medlem

schyrre


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Servrarna laggar ju sönder

Jag har precis som Calle haft väldigt lite problem med det!


signatur
Medlem

Har inte heller haft något problem med lagg när jag spelat. Stör mig som fan på en del saker som: Det finns 4 klasser men du kan bara skapa 2 olika karaktärer. Du kan inte ta bort en för att skapa en annan klass, du måste KÖPA slots(fastän att det är beta :S )
Det finns inga grupper vilket gör att det inte heller finns särskilt mycket taktiskt teamplay.
2 banor varav en är sjukt tråkig.
Fruktansvärt många snipers, vilka de imo inte borde ha med ö.h.t i varken BF/BC eller detta möget.

Medlem

Har inga förhoppningar men bättre å testa och se fast bc2 lär det ju inte slå.

Medlem

Inga förhoppningar. Dock så ger ju spelet säkert en veteran-point

Medlem

Buggar det fortfarande när man zoomar med rifles ?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av donhenri:

Buggar det fortfarande när man zoomar med rifles ?

'
Inte vad jag har märkt


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av donhenri:

Buggar det fortfarande när man zoomar med rifles ?

'
Inte vad jag har märkt

hmm ok kanske borde ta och testa det igen då.. lirade betan många gånger förut men jag kunde inte zooma med något vapen för då blev allt "blurry" så jag fick skjuta utan att sikta/zooma = not fun

Medlem

Har haft nyckel hela vintern och följt detta spel, för er nya till spelet så förvänta er inget mer än BF2 för det e typ vad det är med små mod möjligheter men annars samma, (lite snyggare) tycker det flyter något bättre än de gamla BF2 servrarna men det har nog mycket med att min dator är inte den samma som när jag satt å gameish BF2.
Battlefield: Play 4 Free är för den som gillade gameplayen och den snabb pace'en i BF2, men för er som spelar för grafikens skull ni kommer inte hitta nått här som ni inte sett tidigare

Medlem

Någon som har koll på vad som menas när det står att Battlefield play4free tillägget man installerar har tillgång till ALL data på min dator + alla hemsidor jag besöker? Gillar inte det alls!

Medlem

Det betyder att Dice har rätten att se vilken porr du surfar

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Det betyder att Dice har rätten att se vilken porr du surfar

Ellerhur fast jag tror inte det ändå, tillägget är inte aktiverat i chromes porrmode(inkognito) ^^ men ändå, ser lite mysko ut när jag läser det.

Medlem

Tack, men nej tack. Efter man blivit våldtagen utav Battlefield Heroes, så skulle jag inte röra något "gratis" från DICE igen.
Såna här spel brukar vara så jäkla tråkiga om man inte spendera mycket pengar, men då känns det onödigt att spela ett "gratisspel" när man lagt ut lika mycket pengar som ett nytt spel kostar. Där alla spelar på samma vilkor, men bättre grafik, singleplayer osv.

Moderator | Testpilot

Inga större förhoppningar på detta spelet om jag ska vara ärlig!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag tycker det är hur bra som helst! Äntligen kan jag börja lira med kompisarna som redan har betanycklar.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

#2 Okej skumt , har ifs bara vart inne på 2 -3 servrar än så länge och provspelat

Medlem

Okej spelet är ju kul.
MEn vadfan MG3 är ju rena slaktarvapnet, det enda som folk använder!!!

Medlem

Ska testa när jag kommer hem, och tackar för möjligheten.
Men har inte så hemskt mycket till övers för Battlefield-serien längre, och kan inte tänka mig att en "free2play" kommer få mig på andra banor. MEN jag hoppas att DICE överraskar mig.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

juste glömde detta, tur jag hann ändå


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

jag fick en nyckel jag med vart laddar man ned betan :?

edit nu hittade jag :P:P

Moderator | Testpilot
Skrivet av United:

jag fick en nyckel jag med vart laddar man ned betan :?

Testat deras hemsida?

Garv.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Har haft closed beta sedan 3 december. Stundvis är det väldigt roligt, har man spelat BF2 så får man liten nostalgitripp
Får se om jag kommer lägga några pengar på det efter att det blir färdigt. Har köpt en del saker till Battlefield Heroes som jag spelar ibland när lusten faller in hehe.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jag känner att det knappt känns värt om man bara har en kass laptop. Har du en halv-bra dator så finns det verkligen ingen anledning att spela. Om du nu skulle ha en kass laptop rekommenderar jag Planescape Torment och Fallout 2. Annars spela BC2.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kul, jag har inte ens tagit en nyckel och det står det endå....


signatur

biltemakörv

Medlem

hehe.. jag fick en och sen fick jag reda på att jag fick FEM st skickade till min majl:P om det är någon som behöver en PM:a mig... först till kvarnen som gäller!

12
Skriv svar